Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine Bedste Linkbuilding Tricks til Dig!

Side 4 ud af 14 (138 indlæg)
Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit bidrag bærer tydeligt præg af at jeg er nybegynder udi affiliate og dermed også i linkbuilding, men man skal jo starte et sted.

Jeg har på et af mine sites lagt en funktion ind så jeg samler modtager af nyhedsbreve, og som rekruttering har jeg brugt verdens ældste marketingtrick, "DU kan vinde noget" :-) Jeg har en præmie på der har kostet mig under 100 kr. men på et par dage har jeg allerede 30 modtagere af nyhedsbrevet, for en side der endnu end ikke er i top 100 på google synes jeg faktisk det er okay.

Men mest af alt for at sige... konkurrencer virker, danskerne ELSKER konkurrencer og det handler ikke om præmiens størrelse, men om hvor nemt det er at deltage, selvfølgelig skal dit indhold være godt, men en konkurrence sætter turbo på.

Fra Toftlund
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Net2Skilte.dk Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hans Meyer
https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Hej,

Jeg har lavet 2 videoer til dig om 2 af mine bedste linkbuilding tricks.

Video 1 (forums og blogs)

Video 2 (links fra de virkeligt tunge websites)

Jeg ville blive super glad, hvis tråden her udviklede sig til en perlerække af rigtigt gode ideer til link building, så har du gode tricks til link building, håber jeg du vil byde ind med dem! Yes

Mvh Anders Saugstrup

Super videoer Anders Saugstrup! :o)  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Anders.

Tusinde tak for de gode tips!
De får lige en solid plads i bogmærkelinjen til senere, når jeg lige får tid her senere. :-)

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super fine videoer, Anders. Og nu vi er ved linkbuilding, så har Per Allerup meget apropos netop skrevet et gæsteindlæg på min blog om at få links fra de store medier.

Lidt utraditionelt - men det virkede

Bedste hilsner

Morten Vadskær

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Vadskær:

Super fine videoer, Anders. Og nu vi er ved linkbuilding, så har Per Allerup meget apropos netop skrevet et gæsteindlæg på min blog om at få links fra de store medier.

Lidt utraditionelt - men det virkede

Bedste hilsner

Morten Vadskær

Tak Morten! Og ja, jeg så godt Pers gæsteindlæg på din blog den anden dag. Det er altså super godt gået at han med sin strategi faktisk fik et link fra dr.dk til sin seo-hjemmeside!

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

super video takker for linket 

jeg har også lavet dette her indlæg måske kan nogle tips bruges men jeg synes dine også er simpelthen så gode 

mine ideer skrevet her http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757 

Hej Mikael

Tak, og fin gennemgang du linker til der. Ved en hurtig gennemlæsning springer det dog i øjnene at Yahoo anbefales til at finde konkurrenternes indgående links med. Den anbefaling skal desværre ændres.

Yahoo kan ikke forventes at have opdaterede og fuldstændige linkoversigter længere. I stedet kan jeg anbefale betalte løsninger så som 

http://sitexploration.com/

http://www.majesticseo.com/

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

jesperlh:

Mit bidrag bærer tydeligt præg af at jeg er nybegynder udi affiliate og dermed også i linkbuilding, men man skal jo starte et sted.

Jeg har på et af mine sites lagt en funktion ind så jeg samler modtager af nyhedsbreve, og som rekruttering har jeg brugt verdens ældste marketingtrick, "DU kan vinde noget" :-) Jeg har en præmie på der har kostet mig under 100 kr. men på et par dage har jeg allerede 30 modtagere af nyhedsbrevet, for en side der endnu end ikke er i top 100 på google synes jeg faktisk det er okay.

Men mest af alt for at sige... konkurrencer virker, danskerne ELSKER konkurrencer og det handler ikke om præmiens størrelse, men om hvor nemt det er at deltage, selvfølgelig skal dit indhold være godt, men en konkurrence sætter turbo på.

Hej Jesper

Super input. Konkurrencer virker! Især kan de hjælpe med at skaffe omtale og links fra de sociale netværk og så selvfølgelig links fra sider som handler om konkurrencer på nettet. :-)

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Yahoo kan ikke forventes at have opdaterede og fuldstændige linkoversigter længere. I stedet kan jeg anbefale betalte løsninger så som 

http://sitexploration.com/

http://www.majesticseo.com/

Eller SEO-spyglass.

Som sjovt nok virker uden en licens kode hvis man kan leve med nogle begrænsninger

Side 4 ud af 14 (138 indlæg)