Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine Bedste Linkbuilding Tricks til Dig!

Side 4 ud af 14 (138 indlæg)
Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit bidrag bærer tydeligt præg af at jeg er nybegynder udi affiliate og dermed også i linkbuilding, men man skal jo starte et sted.

Jeg har på et af mine sites lagt en funktion ind så jeg samler modtager af nyhedsbreve, og som rekruttering har jeg brugt verdens ældste marketingtrick, "DU kan vinde noget" :-) Jeg har en præmie på der har kostet mig under 100 kr. men på et par dage har jeg allerede 30 modtagere af nyhedsbrevet, for en side der endnu end ikke er i top 100 på google synes jeg faktisk det er okay.

Men mest af alt for at sige... konkurrencer virker, danskerne ELSKER konkurrencer og det handler ikke om præmiens størrelse, men om hvor nemt det er at deltage, selvfølgelig skal dit indhold være godt, men en konkurrence sætter turbo på.

Fra Toftlund
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Net2Skilte.dk Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hans Meyer
https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Hej,

Jeg har lavet 2 videoer til dig om 2 af mine bedste linkbuilding tricks.

Video 1 (forums og blogs)

Video 2 (links fra de virkeligt tunge websites)

Jeg ville blive super glad, hvis tråden her udviklede sig til en perlerække af rigtigt gode ideer til link building, så har du gode tricks til link building, håber jeg du vil byde ind med dem! Yes

Mvh Anders Saugstrup

Super videoer Anders Saugstrup! :o)  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :