Køb et Amino Sponsorlink
Hej,
Jeg har lavet 2 videoer til dig om 2 af mine bedste linkbuilding tricks.
Video 1 (forums og blogs)
Video 2 (links fra de virkeligt tunge websites)
Jeg ville blive super glad, hvis tråden her udviklede sig til en perlerække af rigtigt gode ideer til link building, så har du gode tricks til link building, håber jeg du vil byde ind med dem!
Mvh Anders Saugstrup
Nyt: Få Affiliate Marketing hjælp (Marketers.dk)
Elite Links Få links i en klasse for sig (video)
følger lige med ;)
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt
http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx
Super video :)
....
Super! - specielt video 2 var for mig ny og spændende :D
Lav din egen hjemmeside - Gratis video kurser i HTML, CSS, PHP, Javascript, Wordpress og MySQL
Hej Anders
2 rigtig gode videoer med en anden vinkel til linkbuilding - tak for det.
Video nummer 2 er rigtig god!
Jeg følger lige med, og kommer med nogle inputs, hvis der dukker nogen op.
Med Venlig HilsenMorten
Jeg ejer Goon.dk, som er en dansk artikeldatabase. 630+ Forfattere, som har skrevet 1.740+ artikler (over 615.000 ord), tager næppe fejl! Vi ses på Goon.
Mange tak for to gode videoer - De skal helt sikkert afprøves
Se her hvordan du nemt og effektivt kan blive fri for lus
Trænger du til en lækker snack? Prøv nogle lækker Pizzasnegle
Gode råd og tilbud til gravide finder du på GravidOnline.dk
Her kommer mine bedste tricks (eller ihvertfald et af dem).
Sådan får du .ac links.
Dejligt, at du deler! jeg kan især bruge din 1. video - kan man ikke også bruge sider som hotfrog.dk etc. ?
Seo++: Her kommer mine bedste tricks (eller ihvertfald et af dem). Sådan får du .ac links. ac er blandt andet den engelske (britiske) variant af .edu (amerikanske universiteter) så derfor får du en rigtig stærk linkprofil med nogle .ac links. Så hvordan finder man disse sider hvorfra man kan bygge links med dette tld, prøv at skrive følgende queries i Google. site:.ac wiki register to edit site:.ac forum phpbb site:.ac forum phorum site:.ac forum powered by php site:.ac forum expressionengine site:.ac forum vbulletin site:.ac forum vanilla og her er et trick mere, .mil site:.mil wiki register to edit site:.mil forum register og nu tænker i helt sikkert hvad pokker er .mil for et tld, .mil er et tld der bruges af det amerikanske militær, (og det europæiske) blandt andre. Men lige en ting, hvis i skal have .mil wiki links så bliver i nød til at bruge en browser der "skider" på certifikater.
Super tricks! Men glem alt om dine børns optagelse på Oxford efter sådan en omgang, og duk dig hvis du ser en drone! :-)