Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wordpress og google placeringen?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, Gita.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Gita Street:
Jeg så en jobannonce i dag fra et webbureau, og deres krav til en ansat var at minimum viden om SEO (søgemaskineoptimering) er viden om hvad der står i SEO-LEX 11.

Det kan jeg jo godt lide :-) Har du et link til den jobannonce?

On Line Medier i Århus har snart alle mine kollegaer som kunder, så de må være gode til det med maling m.m.

Skulle måske se og få læst SEOLEX 11. Der er ellers meget godt SEO herinde.

Med hensyn til kontaktpersonen på jobannnoncen, mener jeg også er Amino bruger.

YesMen flot Thomas nå din bog bruges som et minimum på kompetencer indenfor SEO. 

Ib Abildgaard

Råd & Mal

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
YesMen flot Thomas nå din bog bruges som et minimum på kompetencer indenfor SEO. 

Tak skal du have, Ib. Det er jeg bestemt også tilfreds med.

Tilmeldt 17. Aug 11
Indlæg ialt: 7
Fra  Kvindetid DK Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan den også bruges til Wordpress? har lige lånt SEO 2.0 af Mikkel DeMib Svendsen, men har kun lige kigget i den...

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nesuz:

så man kan fx. godt putte et banner op på sit eget domæne navn(med wordpress)? Fx som amino gøre med Sunset reklamen ?

Ja, et Wordpress site er jo egentlig bare et CMS hvor du så selv kan udvide med enten selv at programmere til det, eller det der er langt nemmere, bare installere nogle af de mange 1000 plugins der efterhånden findes til Wordpress. 

Alt kan stortset lade sig gøre med Wordpress i dag Big Smile er selv stor fan af deres nemme og meget SEO venlige CMS.

www.devicemix.dk - Godt kvalitets tilbehør til din smartphone

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykke Larsen:

Kan den også bruges til Wordpress? har lige lånt SEO 2.0 af Mikkel DeMib Svendsen, men har kun lige kigget i den...

SEO-LEX er ikke platformsafhængig på nogen måde, så svaret er klart ja.

Tilmeldt 17. Aug 11
Indlæg ialt: 7
Fra  Kvindetid DK Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt tak, sådan een må jeg have fat i - og den er også til at forstå af "almindelige mennesker" ? ;o)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lykke Larsen:

Dejligt tak, sådan een må jeg have fat i - og den er også til at forstå af "almindelige mennesker" ? ;o)

Yes Og utroligt velrost al alle dem som har læst eller påbegyndt den. Netop det at den skulle være lettilgængelig for os ikke nørder. Vi slal snarere passe på ikke at bliver afhængige. Men det er næppe Thomas og andres skyld. Det er simpelthen emnet der vækker så stor interesse, og det at det er forholdsvis målbart "hurtigt" næsten lige så godt, som at male en rød væg.

Uden at have læst en SEO bog (Åh bortset far E-pusher). men læst med herinde er min omsætning ca. 90 % idag "alene" fra inspiration fra Amino, og ikke mindst fra Thomas R. Som også i mit tilfælde har bidraget med diverse herunder Video m.m.

Jeg har læst meget herinde, også unden at kommentarer. Men en række SEO folk yder virtkelig en stor indsats. En fornøjelse.

Bare se på Brugtvognsforhandlere igår aften fra Kontant. De bidrog med plat og svindel: "Afhentningstilbud" - "engrossalg" m.m. Alle forsøg på at sætte rekalmationsretten ud af kraft og herunder omgås købeloven.

Indenfor SEO er der også folk med uægte motiver. Men ved at læse med herinde, bliver det pludseligt "gennemsigt", når disse bliver tilrettesat af kollegaer/konkurrenter.

Men læse selv med i forskellige tråde om emnet - SEO og man vil hurtigt kunne sortere i seriøse og useriøse. Og flad ikke på halen over prisen og "no cure no pay" Og diverse "garantier" og hensigtserklæringer.

Ib Abildgaard

Rås & Mal

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Gita Street:
Jeg så en jobannonce i dag fra et webbureau, og deres krav til en ansat var at minimum viden om SEO (søgemaskineoptimering) er viden om hvad der står i SEO-LEX 11.

Det kan jeg jo godt lide :-) Har du et link til den jobannonce?

Det er mig der står bag jobannoncen.
Jeg tænkte at Thomas' SEO-LEX kunne være en god måde at sætte niveauet på forventningerne til SEO kompetencerne.
Altså at stoffet deri ikke må være alt for nyt for de jobsøgende.

Jeg har i øvrigt fundet en webdesigner, som matcher profilen jeg søger.
...og ja, han havde læst SEO-LEX Light Smile

MVH
Tobias, OnlineMedier ApS

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)