Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wordpress og google placeringen?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med en wordpress hjemmeside er det så et privat domæne hvor der er installeret en wordpress blog på eller et subdomæne på wordpress.com

I begge tilfælde så kan du nemt rangere på keywords med en wordpress blog, det kan du dog med mange andre tilfælde, det relevante spørgsmål er så om det er svære søgeord du vil rangere for eller det er er nogle nemmere og længere variationer af søgeord.

Hvis du vælger nogle der er svære, så skal du jo laver noget Seo arbejde, det kan være mange forskellige ting fx, skrive artikler for at få links, eller lave en super artikel som folk linker til. Det sidste vil i de fleste tilfælde være bedst og nemmest, da du ikke skal lave links selv.

Men det korte svar er ja til det første og nej til du selv skal programmere.

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det hurtige svar..

Men andre må gerne, tilføje mere, hvis der er mere at tilføje efter dette fine indlæg :)

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

wordpress er super til seo blogger selv lidt på min egen side www.stripdanmark.dk kan ikke tallet hvad ligger på første side og nummer 1 lige stripper strip striptease 

Du kan med alle mulig plug udvide og atter udvide og min side er snart større end den største joomla side , men det kun fordi jeg ved hvor der er bagved siden og det er ikke småting , det ligner overhovedet ikke wordpress når man udvider men sådan er det når man bare vil udvide.

blogger selv på siden

social aktivet på siden 

jeg er i gang med at få andre til at blogger på siden 

Wordpress synes jeg er let selv at styre det betyder noget da der skal opdateres på siden vis du skal have gode resultater men der findes også andre lette cms systemer 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

At blive nummer 1 på Google har ikke direkte noget at gøre med om det er WordPress, Umbraco eller andet. 

Jeg har selv siddet og programmeret både CMS system i PHP og sidst .NET. Det sidste system jeg lavede har jeg smidt væk, da jeg her på Amino fandt ud af at det er bedre at bruge Umbraco og WordPress mht Google. Jeg kan da stadig få glæde af de erfaringer jeg har gjort mig. Jeg kunne også lave mit eget system, der var SEO-venligt men det er for stort et arbejde. Dertil kommer at WordPress og Umbraco heller ikke er 100% SEO-venligt fra start. Der skal nogen justeringer til fra en, der har kendskab til det.

Jeg så en jobannonce i dag fra et webbureau, og deres krav til en ansat var at minimum viden om SEO (søgemaskineoptimering) er viden om hvad der står i SEO-LEX 11.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 02:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Jeg så en jobannonce i dag fra et webbureau, og deres krav til en ansat var at minimum viden om SEO (søgemaskineoptimering) er viden om hvad der står i SEO-LEX 11.

Det kan jeg jo godt lide :-) Har du et link til den jobannonce?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 06:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svarene..

Kan man putte alffilte på wordpress sider ? 

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nesuz

Du kan alt med Wordpress!

Her er en artikel, efter søgning på google efter "How to put affiliate on wordpress site" - Resultatet kom bl.a. op med: Denne artikel 

Håber du kan bruge dette Smile

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

så man kan fx. godt putte et banner op på sit eget domæne navn(med wordpress)? Fx som amino gøre med Sunset reklamen ?

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)