Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

seo main page og subdomain?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har valgt en webshopp fra golden planet men ønsker at beholde min nuværende udbyder af domæne (one.com) da jeg ellers skal betale 89 kr for en mailserver istedet for de 9 kr jeg gør nu.

Hvis jeg vælger at ligge min shop som er seo, mister jeg så rang i google hvis det ligger på et subdomæne og ikke på main-domænet?

håber i forstår :) ellers må i lige skrive ..

Håber en kan hjælpe

Mvh

Chris

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener du at forsiden så linker til et subdomæne der hvor du har shoppen?

Hvis det er sådan det er, så er jeg ret sikker på det ikke har nogen betydning, for et subdomæne er jo egentlig bare et hostnavn og der er mange som har en server kun til shopdelen og så selve hovedsiden på en anden server hvor de feks. har www.domain.tld

Husk, google er kun interesseret i at give høj ranking til sider som har den bedste relevans for de besøgnende og det udvikler de hele tiden på at gøre bedre, så er din shop god så vil du også få en god placering på google

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Ja, siden www.domæne.dk vil automatisk sende kunden videre til shop.domæne.dk med et script

Var det også det du mente ? Big Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Huske alt seo skal rettes mod  shop.domæne.dk altså links 

når folk skriver det kan de ikke husk  shop.domæne.dk , hvad de så skriver gør de så  www.domæne.dk 

kan de lige huske det og forvirre det ikke folk og brand værdien i det let kan huske er også en SEO effekt , de skriver lettere navn alle steder facebook mv. let og enkelt at huske www,domæne.dk

Kan være det ikke betyder noget dog tror jeg ikke folk lige kan huske  shop.domæne.dk  så de skriver det andet derved kræves det du ved hvad folk gør 

301 peg tabes lidt men ingen ved hvor meget eller hvor ekstrem lidt det holder google hemmeligt men vi alle kan se det betyder lidt ned ad dog er det linksene der betyder noget der også

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Chris :

Hej Peter

Ja, siden www.domæne.dk vil automatisk sende kunden videre til shop.domæne.dk med et script

Var det også det du mente ? Big Smile

ja det er det jeg mener, det skulle ikke være et problem for din google placering.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Chris :
Ja, siden www.domæne.dk vil automatisk sende kunden videre til shop.domæne.dk med et script

Hvis du alligevel redirecter al trafik, hvorfor så ikke lægge www.domain.tld på den anden server fra starten?

/Brian

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Huske alt seo skal rettes mod  shop.domæne.dk altså links 

når folk skriver det kan de ikke husk  shop.domæne.dk , hvad de så skriver gør de så  www.domæne.dk 

kan de lige huske det og forvirre det ikke folk og brand værdien i det let kan huske er også en SEO effekt , de skriver lettere navn alle steder facebook mv. let og enkelt at huske www,domæne.dk

Tror ikke man skal skrive noget om shop.domæne.dk, men bare linke til det som en del af hovedsiden, det skal være hovedsiden som er i fokus, at man så smutterforbi et subdomain i processen inden man går ud af butikken med varene har ikke noget at sige.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Nilsson:

Mikael christiansen:

Huske alt seo skal rettes mod  shop.domæne.dk altså links 

når folk skriver det kan de ikke husk  shop.domæne.dk , hvad de så skriver gør de så  www.domæne.dk 

kan de lige huske det og forvirre det ikke folk og brand værdien i det let kan huske er også en SEO effekt , de skriver lettere navn alle steder facebook mv. let og enkelt at huske www,domæne.dk

Tror ikke man skal skrive noget om shop.domæne.dk, men bare linke til det som en del af hovedsiden, det skal være hovedsiden som er i fokus, at man så smutterforbi et subdomain i processen inden man går ud af butikken med varene har ikke noget at sige.

Det jeg mener er også det jeg skrev i tillæg i det andet indlæg 

Kan være det ikke betyder noget dog tror jeg ikke folk lige kan huske  shop.domæne.dk  så de skriver det andet derved kræves det du ved hvad folk gør 

301 peg tabes lidt men ingen ved hvor meget eller hvor ekstrem lidt det holder google hemmeligt men vi alle kan se det betyder lidt ned ad dog er det linksene der betyder noget der også

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter:

Tusind tak for hjælpen :) jeg prøver det lige

Michael: Tak for du deler ud af din viden, vil klart ha' det i baghovedet når jeg får gjort seo færdigt :)

Mange tak for hjælpen til jer begge

Mvh

Chris

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det var så lidt, jeg ved ikke ret meget om SEO, men jeg har erfaret at selvom jeg ændrer nogle ting på min hjemmeside, så sker der ikke det store med min google placering, den bliver lidt bedre hele tiden. Eneste jeg syntes er lidt sjovt, det er at når jeg betaler for adwords så bliver jeg også placeret bedre ;-) så google kan åbenbart smøres med lidt kontanter...he he, syntes dog at jeg får mere for mine reklamepenge andre steder end hos google.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)