Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du erfaringer med Groupon?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop set at Groupon.dk er lanceret i Danmark.
Jeg har skrevet kort om konceptet og kunne rigtig godt tænke mig at høre om nogle af jer har erfaringer med Groupon og lign. koncepter.

Læs om konceptet og kom meget gerne med erfaringer om Groupon Danmark her!

Personligt er jeg lidt skeptisk, set fra et virksomhedssynspunkt, da det lader til at de betaler hele gillet.

 

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Tilmeldt 27. May 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt bliver det solgt til virksomheden på at det skal tages fra markedsførings kassen.

F.eks hvis du har en sushi restaurant i København - så kan de i stedet for at bruge penge på markedsføring, ligge et tilbud på groupon (eller en af alle klonerne).

Så køber folk et gavebevis til 50% på en middag, hvor prisen kun lige dækker betalingen til groupon, samt måske lidt af råvarerne. Til gengæld kan det være at beviset kun gælder man-tor, hvor der alligevel ikke er fuld belægning.

Så for restauranter tror jeg godt det kan betale sig.

Jeg har selv købt en overnatning med mad på en kro på Fyn, som jeg aldrig havde købt uden at få mailen ind af døren. Der tænkte jeg.. det var da en god overraskelse til kæresten :-)

Men om opholdet er så fantatistisk at jeg vælger at komme igen til den fulde pris, tror jeg ikke. Der ville chancen nok have været større hvis jeg havde fundet en god sushi restaurant.

Mvh Casper

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været tilmeldt et lignende tilbudsarrangement et stykke tid. Der var ikke noget relevant for mig.

Den med de 57% rabat hos Nelly.com er dog ovre i noget, der kunne være det. Der er også et lille indlæg om GrouponSparefeber.dk   

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)