Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop og kassesystem der samarbejder - Hvem kan hjælpe?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hedensted
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en fysisk butik med navision kassesystem og en webshop fra hostedshop.

Webshoppen blev startet for et par år siden og er i dag blevet en så stor del af forretningen at det en nødvendighed af få tingene flettet sammen.

Jeg er villig til at skifte kasseterminal eller web-løsning for at få den rigtige løsning. Navision er dyr i licenser osv. så her er jeg mere villig til at finde alternativer :-)

Er her nogen med gode erfaringer eller nogen som kan anbefale et firma jeg kan kontakte? 

Mange tak!!

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Smid mig en mail på email@redweb.dk så tager vi gerne en snak om mulighederne.

Vi har en god samarbejdspartner på POS siden og kan integrere til alle ERP systemer med redSHOP.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere været en del udviklingen for en bonus/kunde klub for Trige & Tang. Dette projekt bestod i at følge salg for både hver enkelte kunde, men også for hver enkelte butik og disse tal skulle så udløse bonusser til kunder.

De kan give dig en idé om hvad der kan lade sig gøre for dig og kan skræddersy løsninger for dig.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 14
Fra  IT-Effect A/S Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Hos IT-Effect har vi en løsning (EffectShop), hvor din webshop er integreret i dit økonomisystem (C5). Det betyder, at du kan styre lager, priser, rabatter, kundelogin og meget mere fra dit C5 økonomisystem og så slår det med det samme igennem på din webshop. I EffectShoppen er der også et CMS system, hvorfra du f.eks. kan vælge design til din hjemmeside. Det smarte er altså, at du kun skal arbejde i én database ad gangen, når du foretager rettelser/opdateringer af f.eks. varer.

Løsningen er online, så du slipper også for at betale en dyr licens.

Løsningen har dog ikke kasseapperat 

Du kan læse mere om det på www.effectshop.dk og du er også meget velkommen til at sende en mail til mhk@iteffect.dk med dit tlf. så ringer vi til dig.

 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Vi har speciale i kasseløsninger, men tilhørende integration til både ERP/økonomisystemer og webshop.
Således administration, bogføring fra kassen og lagerstyring følges af... 

Vi har blandt andet en spændende løsning via redweb, som Ronni også nævner....

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Jeg vil da lige gøre dig opmærksom på eksistensen af Saldi. Saldi har både kassesystem og er fuldt integreret i OS-Commerce med "real time" opdatering af alle dele. Dvs ved salg fra kassen nedskrives beholdningen i shoppen og omvendt. Ordrer i shoppen oprettes automatisk i regnskabet. Kategorier og varianter styres fra regnskabet og priser i shoppen opdateres automatisk ved prisændringer i regnskabet.

Kan forholdsvis nemt tilpasses andre shopsystemer end OS-Commerce og du bestemmer selv om det skal være on-line eller en lokal installation.

Ring gerne på 4690 2208 for mere information. 

SALDI Regnskab for iværksættere

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)