Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De ville have mit domæne, men har ikke bekræftet overførslen

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kom en gigant og snuppede mit domænenavn, selvfølgelig mod min vilje. Jeg har derfor overført det til virksomhedens brugernavn hos DK-Hostmaster. De har dog ikke bekræftet overleveringen endnu, selvom jeg har mindet dem om det 2 gange. Det står altså stadigvæk i mit navn, men jeg kan ikke få lov til at bruge det. Er der en tidsbegrænsning på hvor lang tid de må være om at acceptere overdragelsen?

Dbh Lars

Fra København
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Zenia Kommunikation Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvordan kunne de snuppe den, uden din samtykke, når den var din?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Zenia:

Hvordan kunne de snuppe den, uden din samtykke, når den var din?

Godt spørgsmål. Jeg vil anbefale dig at tage fat i dk-hostmaster..

Tlf.: 3364 6060

info@dk-hostmaster.dk

De plejer at svare indenfor en dags tid på deres mail :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror meste vis de bare prøver at snyde dig , ved at sende sådan mail , vis de sender en forspøgelse , har de  haft en eller anden måde nogle info og prøver at udnytte en anden person , de håber der dummet sig  .

Men kan også være interne fejl i det firma alt kan ske i verden, jo større man er jo mere ved man ikke hvad alle laver i firmaet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skulle måske lige have sagt at jeg har haft den oppe og vende med en advokat om de havde retten til det og det havde de. Derfor lavede jeg overførslen. Det er altså lavet med mit samtykke, efter loven omkring rettigheder til domæner.

Det irriterer mig blot at de ikke har godkendt overførslen endnu, så jeg skal bruge min tid på det. Er der en frist på hvor lang tid de må være om at godkende den, så jeg evt. kan beholde det alligevel?

Men ja, jeg må prøve at tage kontakt til DK-Hostmaster, det må næsten være det bedste sted at søge information :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Østergaard:
Er der en frist på hvor lang tid de må være om at godkende den, så jeg evt. kan beholde det alligevel?

I den situation tror jeg lige du skal glemme at det er et domæne, og bare se på det som en ret..

Hvis en retinstants har dømt at du ikke har rettigheder til navnet, så kender jeg ingen smuthuller..

Hvis det bare er to advokater der er blevet enige om at du ikke har retten til det, hvad skulle så ændre det, at du ikke har retten til det? Du kan måske tage den i retten og se om du er heldig?

Men når du ikke har ret til at kalde dit firma, fx firmanavn.dk - så er der ikke noget der ændre det :)

Så kort sagt, medmindre du vil via retsaler, så har du ingen realitisk chance for at beholde det. Og gør du det alligevel, vil sagen jo bare begynde forfra :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg ikke noget kendskab til, men giv dem 3 dage, og så kan du slette det fra din hostmaster konto. Så må de slås med eventuelt nye ejere, hvis de registrerer det inden, de selv får det gjort.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Casper, og send dem så evt. en mal hvor du skriver de har til x.x, og så lader du det gå.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skrev en mail til DK-Hostmaster, som foreslået, og fik svaret at de har 3 måneder før overdragelsen bliver annulleret. Men i har nok ret i at jeg intet kan gøre for at beholde domænet.

Forstår dog ikke hvorfor de ikke får det overdraget. De taber penge på at lade det være ubrugt.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen - MaxiWeb:
Så kort sagt, medmindre du vil via retsaler, så har du ingen realitisk chance for at beholde det. Og gør du det alligevel, vil sagen jo bare begynde forfra :)

Det er ikke afgjort ved en retsinstans, men blot vurderet af min advokat at der intet var at gøre, selvom jeg synes der var en del argumenter der talte min sag (Men mit syn op sagen kan jo også være en smule farvet ;) )

Men du har sku nok ret. Jeg har nok ikke nogen chance for at beholde det desværre. Jeg takker for hjælpen!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)