Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores side er klar til test..

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Vores nye sider er færdig.. Tror jeg.

Vil gerne have den testet inden vi går online. Så er det noget som gerne vil prøve at lave en ordre kunne det være super.

Skriv gerne jeres kommenter under bemærkninger ved bestilling.

 

Mvh.

Kevin, JK Udlejning

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke vild med URL´en. Kunne i ikke få en uden . mysupport ??

Kan heller ikke få det der billede galleri eller film til at virke?

Ellers sys jeg den ser ok ud...let at navigere ihverfald!

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah min fejl...den er ikke "online" - glem det med URL´en

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøvede at gennemføre en bestilling på 50 plastbægre. Rækkefølgen er logisk nok. Når jeg vil bestille 5 bægre og trykker på knappen Tilføj Bestillingsseddel, kommer det næste vindue. Her står Bestillingsliste som overskrift og neden under står der 1 stk med +- til venstre. Plus minus forvirrer, indtil jeg fandt ud af, at man kan tælle op eller ned. Det er en smart funktion, men for mig er det ikke selvforklarende, at det er det, som plus og minus står for. Kan der stå Antal oven over?

På næste sekvens, Levering, står der et stykke nede: "Vi forsøger altid at afleverer dagen før" - ret afleverer til levere.

På næste sekvens, Bestilling, står der et stykke nede: "Du er ved at bestile følgende til den. 30-09-2011" - ret bestile til bestille og slet punktummet efter den. I øvrigt bør I skrive enten den 30. september 2011 eller helt udelade ordet den.

Under kontakt er der kun en formular, så man kan kontakte jer. Der bør stå oplysninger om firmanavn, CVR-nummer og helst adresse, minimum postnummer og by. I har telefonnummer stående andre steder, men det bør tages med i samlingen af kontaktoplysninger om jer.

Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar.

Jeg ssamler alle de svar der må komme, og gennengår dem sammen med firmaet

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du får min helt ærlige mening om siden.

- Hjemmesiden ligner desværre ikke noget en prof. har lavet.
- Forsiden er lidt kedelig, teksten står ikke særlig pænt og farverne i dit "slide show" passer ikke med resten og kan kun få den til at vise et billede.
- Synes det er forvirrende, at menuen er delt op i 2 forskellige farver. Hvis det skal være sådan, skal det være omvendt, da man har flere lyst til at klikke på de mørke menu punkter end de lyse, hvor varerne faktisk er.
- De orange knapper passer ikke til resten af designet. Ved godt det er C2A knapper, men det kan laves bedre.
- På kontakt siden skal du have firma oplysninger. CVR, tlf, adrese mv.
- Når jeg har puttet noget i kurven og er ved at shoppe videre rundt på siden, har jeg svært ved at finde kurven igen. Den er nederst i venstre hjørne. Den skal være i toppen så man nemt kan finde den.
- I kurven viser du et felt "rabat kode". Når jeg ser det, så går jeg straks igang med at søge på google efter en rabat kode. Det får folk væk fra din side og finder de ikke en rabat kode til dig, men til din konkurrent, ja så vælger man konkurrenten. Så vil du have en rabatkode på, så skal der være en kode et sted på nettet man kan finde - ellers fjern feltet.
- Din check out vil jeg have på en side og fjerne menuen i siden, så man ikke midt under bestillingen klikker sig væk.
- Kategori siderne er tomme - http://jkudlejning.mysupport.dk/Kategorier/is-(dessert)-86010 indsæt en tekst samt billeder af de produkter man kan finde i kategorien.
- Du kunne med fordel på sådan en side her http://jkudlejning.mysupport.dk/Kategorier/softice-86011 skrive en indledende tekst over alle produkterne, så google får mere at læse.
- Din søge funktion virker ikke optimal. Hvis jeg søger på "is maskine" så kommer der ingen resultater selvom du har 3 softice maskiner http://jkudlejning.mysupport.dk/Kategorier/softice-86011

Nå det var lige det jeg havde. Håber du kan bruge det til noget og ser det som en måde, at kunne lave din hjemmeside endnu bedre.

Mvh

Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen tak for svar.

Dejligt med en god feedback.

Siden er laves af mysupport.dk dømme på deres pris burde de være pro ;-)

Fra Søborg
Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 30
Fra  Advokat Finn Bruun Advokatfirmaet Finn Bruun Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem handler jeg med? Jeg vil gerne kunne se, hvem jeg handler med. I det mindste et navn og/eller cvr-nr eller lign. Jeg hopper hurtigt videre, hvis jeg ikke kan se, hvem jeg handler med.

Handelsbetingelser virker meget ensidige. Lejer har pligt til....og vil blive faktureret yderligere hvis.... Hvad med JK-Udlejling (hvem det så end måtte være), hvad er Jeres forpligtigelser? Hvad hvis I ikke levere til tiden og lejer står med "håret i postkassen" og skal iværksætte en plan-B?

Der bør læses korrektur.

Bileder er uskarpe når de maximeres.

Og så en for mig helt personlig observation - Det er billigere at leje hoppeborge end jeg havde forventet...Det vil jeg overveje.

mvh Finn

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)