Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliatenetværker: Hvilke er gode og stabile ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har længe været i afiliate verden, men holdt mig til ganske få netværker, men vil gerne ud og prøve nye græsmarker.

Kan se der ha været en del tråde, men over år gamle og derfor ikke sikkert de stadig er til at regne med

Hvilke netværker har i gode og mindre gode erfaringer med ?

Håber på gode svar 

Mikkel

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jeg har aldrig haft en dårlig oplevelse med et affiliate program, men det beste jeg har været ude for er helt klart mikkelsenmedia du får en kontakt person med telefonnummer mail og hele skidet. Du kan se hvad en specefik ad har tjent hjem. Og meget mere, blev hurtig partner og det fungere bare 100%

Skønt!

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

ja Mikkelsen fungere ganske godt :-)

Det er faktisk mikkelsen og adservice jeg har brugt indtil videre, men der er mange andre derude jeg gerne vil høre om skulle være spændende :-)

Mikkel

Fra Tommerup
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 107
Fra  Agil Media DK Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De affiliatenettverkene jeg foretrekker å benytte er Tradedoubler og Zanox. Begge opererer med langsiktige annonsører og fortrinnsvis salg av fysiske produkter, ikke "konkurranser" som mange av de andre nettverkene.

Oversettelse dansk til norsk | Norske tekster | Research på norske søkeord

Norske tekster

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Avranden:
å benytte er Tradedoubler

Jeg kiggede også på Tradedobler, men de er utrolig dyre at komme igang hos, altså opstart, vi snakker vi jo 40-50.000 pr. land man vil køre affiliate kampagner i, det syntes jeg er mange penge allerede før man er igang.

Best regards

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter mest TradeDoubler, OrvilleMedia og Partner-Ads til mine websites, og har aldrig oplevet problemer med udbetalinger eller noget. Hos OrvilleMedia er de også virkelig gode til at hjælpe, og kontakter ofte en for lige at høre hvordan det hele går, og om der er noget de kan hjælpe mig med eller noget jeg syntes fungere dårligt hos dem.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt næsten alle og synes bedst om:

Adservice

Euroads

Guava

(Tradetracker)

De har god software, gode kampagner og betaler til tiden. Tradetracker står kun i parantes fordi de er helt nye, men indtil nu synes jeg de er rigtig gode og har højere payouts end de andre.

Tradedoubler har jeg ikke nævnt da jeg synes deres software er besværlig og deres kommission for lav, men de har flest kampagner i DK og betaler også som de skal. Webgains har også en del kampagner, men bryder mig ikke specielt meget om deres software.

Jeg anbefaler derfor Adservice, Tradetracker, Guava og Euroads.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Partner-ads er i øvrigt også udmærket og har nogen unikke niche produkter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Boldig:

Ole Avranden:
å benytte er Tradedoubler

Jeg kiggede også på Tradedobler, men de er utrolig dyre at komme igang hos, altså opstart, vi snakker vi jo 40-50.000 pr. land man vil køre affiliate kampagner i, det syntes jeg er mange penge allerede før man er igang.

Best regards

Ud fra det links om er i trådstarterns indlæg er er jeg ret sikker på at han er affiliate og ikke en annoncør og det koster ikke noget at melde sig til som affiliate hos TradeDoubler.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kørt en testbilligt internet i 3 måneder hos Adservice Media og jeg er godt tilfreds.

De tilbyder 3 parts pixeltracking og online chat.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)