Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Var der ikke mulighed for at lave noget omkring FIFA?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Tønder
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle med-aminoer.

Håber I har fået en god start på endnu en uge.

Jeg er en ung fyr, som ikke kan få nok af FIFA.
Til Jer der ikke ved hvad FIFA er, så er det et fodbold spil til diverse konsoller. 

" target="_blank">Og her er en trailer for det nye FIFA12, som udkommer her i slutningen af september. 

Jeg har googlet ordet "fifa" og her kommer der umiddelbart kun www.fifa.dk frem, som jeg kunne se som en "konkurrent"

Problemet er bare, at jeg ikke 100% har en idé på plads.

Det er så derfor jeg var så klog at lave denne tråd.

Hvad mener I mulighederne for spillet FIFA er?

Inde i mit hoved har Jeg jo en forestilling om at man kunne lave et godt community med nyheder (Evt. også fra virkeligheden), steder spillet kan købes (affiliate - hvis man kunne sætte sig på ordet fifa i DK, ville det jo give kanon mange hits), osv osv.

Glæder mig til at høre fra Jer - Og håber jo selvfølgelig I kan forstå mig, ellers råber I bare højt :)

Venlig hilsen
Nichlas Boysen 

" target="_blank">

" target="_blank">

" target="_blank">

Fra Esbjerg
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart har jeg ikke så meget kendskab til Fifa, men racing spil er lige mig.

Hertil har vi en masse specifikke sider og sites til hvert enkelt spil.

Hvis du har overskud, interesse og lyst til at stable et Fifa Community på banen, er du velkommen til at indblande mig.

Jeg har mere en rigeligt ideer til hvordan man kan bygge det op, mangler dog baggrundsvidnen bag (omhandlende spillet)

Mvh.

Petar 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt sad lige og spillede FIFA 11 også så jeg denne tråd :P Synes faktisk det er en god idé..... Har selv haft tankerne om at blogge om FIFA.. Da jeg spiller meget online, og er meget dygtig.

Spiller du fifa 11 på pc over nettet?

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Tønder
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

@Petar

Lyder rigtig spændende - Kan du ikke prøve at slå dine "private beskeder" til :)

@IværksætterGen

Rigtig godt at høre du synes om idéen.

Jeg spiller FIFA online på PS3.

Hvilke tanker har du haft omkring at blogge om FIFA?

Venlig Hilsen
Nichlas Boysen 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Min tankegang gik på at "takle" problemerne ved at spille mod en online, give gode fif, jeg har lidt over 500-700 kampe online i tasken, og folk spiller meget forskelligt.

Altså bare generalt give gode fif til hvordan man vinder en kamp online, fordi har man ikke spillet online før så får man sig et chock..

Det var ikke så meget om spillet nærmere I spillet.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Glostrup
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nichlas,

Nu skal du jo også lige være opmærksom på at FIFA grundlæggende set er det internationale fodboldforbund, så ikke så underligt du ikke får så mange FIFA (spil) hits når du blot søger på det. Hvis du søger mere specifikt på hvad du søger efter, fx FIFA turnering, FIFA liga osv, så ser det pludselig helt anderledes ud.

Danmarks, uden sammenligning, største FIFA site/community er Dansk FIFA Liga.

Det er mig der står bag siden, og der køres turneringer af forskellige typer (på PS3), lige fra liga turnering med op- og nedrykninger til en-dag-turneringer.

I hovedturneringen er der ca 400 deltagere hver sæson (5 uger), og med mere end 2.500 brugere, vil jeg betragte det som have en ganske pæn størrelse :)

Der er mange der har forsøg at lave divs FIFA sites, men de har alle knækket hakken på at undervurdere hvad de gik ind til.

Fra Tønder
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Rostved:

Hej Nichlas,

Nu skal du jo også lige være opmærksom på at FIFA grundlæggende set er det internationale fodboldforbund, så ikke så underligt du ikke får så mange FIFA (spil) hits når du blot søger på det. Hvis du søger mere specifikt på hvad du søger efter, fx FIFA turnering, FIFA liga osv, så ser det pludselig helt anderledes ud.

Danmarks, uden sammenligning, største FIFA site/community er Dansk FIFA Liga.

Det er mig der står bag siden, og der køres turneringer af forskellige typer (på PS3), lige fra liga turnering med op- og nedrykninger til en-dag-turneringer.

I hovedturneringen er der ca 400 deltagere hver sæson (5 uger), og med mere end 2.500 brugere, vil jeg betragte det som have en ganske pæn størrelse :)

Der er mange der har forsøg at lave divs FIFA sites, men de har alle knækket hakken på at undervurdere hvad de gik ind til.

Hej Morten.

Er glad for dit svar. Det satte jo helt andre tanker igang.

Har dog også fået andre svar ude fra, at jeg nok skal sætte hovedet i blød igen.

men endnu engang - tak fordi du tog dig tid til at svare :)

Venlig hilsen
Nichlas Boysen 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan slår man lige Privat beskeder til haha, så skal jeg hellere end gerne uddybe!

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nichlas,

Jeg er ikke den store FIFA haj som sådan, men jeg er haj til FIFA Manager og management delen i det spil (siden 1999) som jo bruger dele af fifa til 3D delen.

Jeg har selv overvejet at starte blog/community med små youtube film, anbefalinger, tips tricks, konkurrencer og meget mere til FIFA Manager

Min idé var at lave det med adsense eller lignende, da jeg er lidt interesseret i blog og indtjeningsmuligheder på blogs..... simpelthen bruge en stor viden til at se hvordan blog verdenen virker på det områder... Jeg ville lave min på engelsk, da der nok ikke er stort nok community i DK til min interesse....

Så ved du rigtig meget om emnet ville jeg helt sikkert prøve, ikke sikkert jeg har tid til min, men sjovt kunne det være, som alt man brænder for...

Ved ikke om du kan bruge ovenstående, men det var mit "Indkast"  Stick out tongue håber du skyder "på Mål" med din idé ellers må du jo sparke idéen til "Hjørne" 

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)