Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drop anonymitet på Amino og løft niveauet i debatten

Side 6 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Et det er  fuldt ud OK at vælge at være ANONYMITET

Der mange grunde til valgte dog ens for alle det skjuler sine info 

Hvorfor de gør det er mange grunde  ,men de er ikke ligefremt positivt.

Kriminel fortid , kender folk dig har du snydt , er nok noget af det første mange tænker ved en der ANONYMITET .

Kan være du bare ikke har taget dig samme lige at ligge alle info ud.

kan være din virksomhed ikke vil synes om du vil begynde som iværksætter 

Ja det kan da sagtens være at ens virksomhed ikke vil ha man starter som iværksætter, og så er det da overordentligt fornuftigt ikke at stille spørgsmål om opstart i et offentligt forum med fuld profil?

Det kan være man har spørgsmål som gerne vil have løst med hensyn til rettigheder inden for skat og moms, og hvor man kan være betænkelig ved at beskrive situationer om bespisning af personale o.l. både for skat der kan læse med og for personale som kender ens næste skridt og tanker

Det kan være man er så ny - at man ikke vil ha konkurrenterne eller ens venner skal følge med i alle de problemer man kan ha brug for hjælp til

Jeg tror nu ikke ret mange anonyme er det for at skjule kriminel fortidCool

Jeg er enig i at der er fordele ved ikke at være anonym, men synes det er godt at folk i offentlige fora helt selv kan vælge

vh

Nu har du ikke taget hele indlægget og som du ser giver jeg ret

Husk vis har kriminel fortid skriver man det ikke og jo selvfølgelige er det meste mod Anonymous der har det for folk kan kende navn  , selvfølgelige er det færreste der snyder men man tager en lidt større chance ved Anonymous for man kan ikke se hvem er og vis kunne se det havde man den lidt chance at se både kende person og kan også se hvad andre har skrevet for man kan ikke vide alt.

Jo det er økonomi den spinkle chance højere risikoen ved at kontakte en Anonymous , er der selvfølgelige en største andel af dem der er ærlige OK med mig og de ærlige af disse som hovedparten er noget af det holder amino.dk i gang selvfølglige bedste alle skrev alt men der kan være mange grunde skat , dem man arbejder hos eller dem der ikke har ærlige mel i sækken mv. 

Amino.dk vil selvfølgelige tabe bruger dem der har de gode grunde som jeg håber er over de 90% af de Anonymous men det kan man ikke vide da man ikke ved hvem det er , for de er Anonymous , men man tror det bedste altid i alle mennesker , men man ved logiske nok der er større chance og hvorfor de er det ved kun den der har oprettet sin profil som Anonymous

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Søborg
Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 30
Fra  Advokat Finn Bruun Advokatfirmaet Finn Bruun Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have startet denne tråd har jeg haft lejlighed til at spørge andre, som ikke er med i Amino (bla. på CBS hvor har et bi-job som ekstern lektor).

Der er en del, som ikke kender Amino (det gør de så nu). Så er der nogen som er slet og ret ikke er interesseret og så er der enkelte, som ikke vil bruge tid på Amino, fordi "det er der ikke penge i".

De, som jeg har talt med, som kender Amino og som har været med nogen tid, siger, at tonen er blevet bedre Wink og der tales nu om andet end web-shop's og SEO... Enig - man skal bare finde ud af at "lytte" på den rigtige måde.

Så enig med Martin - Der er nogen som vælger Amino fra, fordi de ikke kan hente penge/business. De har bare ikke fattet, at hvis man gerne vil skabe netværk og lære af andre, ja så må man først selv yde en indsats.

mvh og god week-end Finn Geeked

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis brugerne tvinges til at skulle stå frem med offfentligt navn, så kan Amino godt skyde en pil efter alle de iværksættere, som forsøger at skabe en indtægt ved siden af det normale arbejdsliv (med mindre der er givet lov til dette af arbejdsgiveren).

Det er ikke så fedt, at søge på ens navn og flere iværksættere tråde fra amino popper op.

Der findes flere måder at bekræfte ens identitet på. Angivelse af CVR. nr. med kontaktoplysninger, som man derefter fremadrettet bruger osv. osv.

Dem der vitterligt mener, at de kun vil debatere med folk som står med navns nævnelse - fint, men hvad er jeres garanti for, at det faktisk er personens rigtige navn og ikke et fiktivt?

Flere "navngivne" og "offentlige" brugere kommer tit og ofte med komplet latterligt og hadfulde indlæg. Det tror jeg ikke "projekt fuld offentlighed" vil lave om på.

Nogle driver måske en side med sexliveshows og ønsker ikke, at denne skal komme frem ved en søgning på vedkommenes navn - måske resten af familien ikke aner vedkommende har en sådan side. Jeg kan nævne et utal af kombinationer, hvor man ville være rigtig meget hæmmet, i forhold til ens netværk hvis man ud med navns nævnelse.

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror årsagen til at denne debat kommer op med jævne mellemrum, er at alle har deres egen ide om hvad Amino er og skal være. Folk taget ofte udgangspunkt i deres egne behov og tror så at alle har det på samme måde.
Jeg vil da klart foretrække at folk ikke var anonyme, da jeg syntes at en "samtale" med en person jeg ved hvem, er mere meningsfuld og givende. Men nu har jeg været med på Amino noget tid ;-) og kan se at mange andre mennesker har deres egne behov og årsager til at være anonyme eller andet.

Så må vi også huske at vi alle er på forskellige niveauer og stadier i vores iværksætterliv. Nogle overvejer at komme igang, andre er lige startet, nogle har allerede ansatte og nogle har trukket sig tilbage som millionærer.

En anden ting vi må huske på, at det kun er godt 2 % af et normal webforums besøgende der deltager aktivt (Ca. 300 mennesker skriver noget på Amino på en dag, men vi har 18.000 besøgende). Både på Jubii, Euroinvestor, Min Mave og Connery som jeg alle har eller haft ejerskab i, er det sådan. Så dem vi ser skrive meget, er bestemt ikke repræsentative for flertallet. Det giver sig selv at en vækstiværksætter med 20 ansatte, ikke sidder og skriver på Amino 8 timer om dagen. Han søger på Google, finder en debat på Amino der måske dækker behovet og i modsat fald skriver et hurtigt spørgsmål og går videre med at nå toppen. 

Så skal vi ikke være glade for at der er så mange aktive iværksættere der bruger Amino på så mange forskellige måder og så alle prøve at bidrage med viden, hjælp og godt humør?

Kan i alle have en god weekend.

Dbh

Martin 

Side 6 ud af 6 (54 indlæg)