Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drop anonymitet på Amino og løft niveauet i debatten

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:
"Fuck Holger og hende X-faktorkællingen"
som du givet har ret i en skrev, er absolut ikke ord jeg ville bruge (men sikkert andre som kan støde eller ruske op)

Vi har et åbent forum, og her vil der være folk med vidt forskelligt sprog, gammeldags - fint - nyt - fyldt med skæve ord, og masser af stavefejl blandet.

Det kan godt fungere (og intet andet kan fungere i et åbent forum), det afgørende er, at man ikke taler "svinsk" til hinanden - ikke latterliggør (f.eks latterliggør stavning) - men gerne modsiger med argumenter og gode velmente råd.

Jeg er ikke i tvivl om du John Sommer og de mange officielle er et klart + herinde, men det udelukker ikke de anonymes fordele

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Derfor kan jeg godt nogen gange blive lidt træt i ansigtet, når diskussionen igen kommer op, for Amino er bare et ufatteligt ordentligt og rart sted at være.

Det er jeg da ked af at høre at du bliver træt af kommentarer.

Det tror jeg på ingen måde var tilsigtigt fra nogen af de der har kommenteret. Jeg tror bare at det er en almindelig sund interesse for det sted som de med deres engagement, flid og indlæg er med til at gøre til et af de bedste iværksætter forums i DK. 

Til stor gavn og glæde for dem selv - men - da også for dig, Martin! Så op med humøret - vi er ikke ude på at irritere dig. Tværtimod.

PS Inden længe er der sikkert en der åbner debatten om Stjerner igen - Cool

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person
Læste kun side 1 og skimmede resten. Der er hvis en snor og udfordringer i den forbindelse.

Forslag: voting-system og grænseværdier for hvornår svar er synlige. Evt noget i den retning tomshardware.com bruger i deres replies. Eller bred.dk, som er mere simpelt.

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Jensen:
Læste kun side 1 og skimmede resten.

Hvad er så pointen med udfyldelse af profiler vs anonymitet?

Michael

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Dennis Jensen:
... Eller bred.dk, som er mere simpelt.



Beklager. Mente newz.dk
Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Dukkemageren:

Dennis Jensen:
Læste kun side 1 og skimmede resten.


Hvad er så pointen med udfyldelse af profiler vs anonymitet?


Michael



Som udgangspunkt er jeg imod 100 pct. anonymitet. Men mener på den anden side heller ikke at nem-id skal op ad lommen for at få lov at afgive sin mening. Heldigvis er dette medie online og det er muligt at spore via IP (ja der kan snydes, men skulle der findes én eller to der skrider til dette, så tror jeg hurtigt vers kan sorterer dem fra)

Jeg ville bare gerne relaterer det skrevne til én eller flere personer og derigennem forsøge at vurdere troværdigheden i teksten. Anno eller ej? Jo, hvis én anden instans som jeg stoler på (feks alle aminoer, som gruppe), siger god for teksten.
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var lige inde og checke min egen profil, og den var noget mangelfuld.

Men jeg har en "fobi" med at alt hvad man gør og skriver kan ses af alle.
Man kan snart ikke gå til et mindre sportsarrangement, uden at alm. folk bliver filmet MEGET tæt op i smasken, og det bliver sendt primetime til 5 mio danskere. Jeg har intet at skjule, men har bare ikke lyst til at blive udstillet på den måde.

Tilsvarende er der forskel på om man sidder 4 personer i en togkupe og taler, eller om man sidder i en togvogn hvor der er 50 mennesker der kan høre alt. Sådan har jeg det ihvert fald.

Og derfor mener jeg også at hvad jeg skriver på Amino ikke nødvendigvis skal kunne læses af hele Danmarks befolkning med mit navn og adresse på. Det er for mig lidt for "offenligt".

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

john sommer:

Hvor mange % udgør den anonyme masse af totalen her i Amino?

Jeg må dog er kende at det ikke er helt ok for mig at kommunikere med personer man totalt intet ved om! 

Du antyder at mange ville forlade Amino hvis kravet var ingen anonyme.

Er du sikker på at du IKKE allerede har mistet mange brugere der fravælger Amino grundet sprog og anonymitet ?



Jeg aner ikke hvor mange der er anonyme, det har aldrig interesseret mig.
Jeg kan garantere dig for at mange vil forlade Amino og mange ikke vil melde sig ind hvis man ikke kan være anonym. Og dertil skulle vi også lave et system der forhindrer folk i at være anonyme og indtil nu har jeg ikke set et forslag der ikke var super dyrt og besværligt. Den med at folk bare indtaster deres CPR nummer er alt for let at snyde. Så rent praktisk er det ikke lige til.

john sommer:

Jeg husker dit udbrud - som jo har været drøftet herinde en hel del og ikke for at rode op i det igen men DU Martin er jo et forbillede for Iværksætterne og kunne påvirke tonen uheldigt ved at sige:

"Fuck Holger og hende X-faktorkællingen"
Det er ikke i orden Martin fra en som dig!

 

Hvordan jeg taler på min egen personlige videoblog er min sag. Jeg har et bramfrit sprog og det har jeg altid haft. Men når du nu lige nævner den video, så er den blevet set 150.000 gange og den skabte så meget politisk interesse, at partiet venstre så sig nødsaget til at svare igen med en "modvideo" og dertil lovede oppositionen, som nu sidder på tinge, at de vil fjerne gebyret for at stifte en ny virksomhed. Så det må vi holde dem op på.

Så mon ikke det var det værd?


De bedste hilsner

Martin

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:

Martin Thorborg:
Derfor kan jeg godt nogen gange blive lidt træt i ansigtet, når diskussionen igen kommer op, for Amino er bare et ufatteligt ordentligt og rart sted at være.

Det er jeg da ked af at høre at du bliver træt af kommentarer.

Det tror jeg på ingen måde var tilsigtigt fra nogen af de der har kommenteret. Jeg tror bare at det er en almindelig sund interesse for det sted som de med deres engagement, flid og indlæg er med til at gøre til et af de bedste iværksætter forums i DK. 

Til stor gavn og glæde for dem selv - men - da også for dig, Martin! Så op med humøret - vi er ikke ude på at irritere dig. Tværtimod.

PS Inden længe er der sikkert en der åbner debatten om Stjerner igen - Cool



Det skal du da ikke være ked af, jeg fortæller bare ærligt hvordan jeg har det.
Og det er bestemt ikke fordi jeg vil forhindre folk i at tage debatten op, jeg mener bare at have lov til at sukke lidt, fordi jeg ved at den vil optage en del af min tid de næste dage, indtil vi kommer til samme konklussion som sidst. Nemlig at det teknisk og brugermæssigt er alt for klosset og at Amino i bund og grund er et hyggeligt sted at være.

Forskellen på Tivoli og Amino, er at du ikke ser de 3-4 gange hver aften hvor de fører et par fulderikker eller tosser ud af parken. Men på Amino ser du alt og derfor tror folk at der er meget ballade, men det er der ikke.

Gå f.eks. over på en selvvalgt avis og se tonen der, så vil man længes tilbage til gode gamle Amino :-)

Så skal vi ikke gribe i egen barm og hjælpe til at de få der ikke kan holde en anstændig tone, bliver mindet venligt om det? Så får vi et endnu bedre sted at være, for alt kan selvfølgelig blive bedre.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Finn Petersen:

Jeg var lige inde og checke min egen profil, og den var noget mangelfuld.

Men jeg har en "fobi" med at alt hvad man gør og skriver kan ses af alle.
Man kan snart ikke gå til et mindre sportsarrangement, uden at alm. folk bliver filmet MEGET tæt op i smasken, og det bliver sendt primetime til 5 mio danskere. Jeg har intet at skjule, men har bare ikke lyst til at blive udstillet på den måde.

Tilsvarende er der forskel på om man sidder 4 personer i en togkupe og taler, eller om man sidder i en togvogn hvor der er 50 mennesker der kan høre alt. Sådan har jeg det ihvert fald.

Og derfor mener jeg også at hvad jeg skriver på Amino ikke nødvendigvis skal kunne læses af hele Danmarks befolkning med mit navn og adresse på. Det er for mig lidt for "offenligt".

Det and på hvad du kommenterer vis er din forretning og stå for nogle ting er det bedste at fremstå troværdig med alle info

Vis vil hygge chatte bare have lidt viden og ikke mere og sådan set ikke vil mere for viden der formidles skal stå samme med alt, bliver ej udstillet men du baruger ved at udfylde profil mere at du er mere troværdige og du kan brande din virksomhed ,

Men som alle ved næsten  nu er amino.dk jo i vokse værk og jo der er også derved flere der ikke bruger amino.dk som en iværksættere sted mere skal bare lige hurtigt ud og ind og der står du bedste ved at være Anonymous her på amino.dk du får intet med familien og vis vil snuse lidt uden en ikke ved måske din arbejdesplads dog kæmpe minus vis altid Anonymous for vis arbejdesplads opdagere det, som de nok vil gøre hvem du er , derfor ser vi også mange ind og ud profiler for på et tidspunkt kan det ses , derved har de måske kun 20 indlæg og hopper over næste profil eller stopper helt her på amino.dk

Men i alt OK , du er Anonymous men der længere tid før du måske bliver iværksættere , men håber du tør tage springet og brande din virksomhed her på amino.dk når tiden er inden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)