Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb Twitter followers ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg kunne godt tænke mig at købe lidt twitter followers, ved godt de ingen værdi har som sådan, men vil gerne have lidt gang i biksen.

Det som sagt ikke noget ved at gå på disco hvis der kun er 2 der står og fedter på dansegulvet. Og jo flere followers jo flere nye (ja followers)

Nogle der kan anbefale en tjeneste på nettet hvor man ikke skal give sit password til sin Twitterprofil.  Mange af de sider jeg har se kræver nemlig dette.

Er det sikkert ? Er der nogle der har erfaring med dette ? eller kan anbefale en side ?

På forhånd tak.

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

På fhttp://fiverr.com/ kan du få det en masse followers for kun 25 danske kr. prøv det. Har selv gjort det med facebook likes.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok det lyder super, og du skulle ikke oplyse dit password til din Twitter konto ?

//Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Heres my answer and offer:

Ps. I have tried fiverr and the problem is that they dissapear fast... and are low value

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Phillip.

What does that have to do with buying Twitter followers, your talking about election in your video ???

What is your offer. Mabye i got something wronmg

Regards

FrankBig Smile

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Rasmussen:

Jeg kunne godt tænke mig at købe lidt twitter followers, ved godt de ingen værdi har som sådan, men vil gerne have lidt gang i biksen.

Det som sagt ikke noget ved at gå på disco hvis der kun er 2 der står og fedter på dansegulvet. Og jo flere followers jo flere nye (ja followers)

Hvis man ellers har noget interessant at dele, så er det vel noget federe med "rigtige" followers og ikke nogle indkøbte, værdiløse af slagsen for at booste en falsk værdi...

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans video er hans svar til denne tråd. Han snakker lidt om hans erfaringer etc og hvordan det kører for ham med twitter. Han tilbyder (dog kun noget han foreslår) 500 followers for 200 kroner, men måske kan i komme overens med et andet beløb/followers?

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse, tror ikke du forstår det helt.

Hvis du skulle købe en burger og du har 2 grilbarer at vælge imellem.

1. Den ene grillbar står der en kunde og venter på en burger

2. Den anden grillbar står der 50 kunder og bestiller burgere.

Ventetiden fra bestilling af burgeren er den samme.

Hvilken en vil du vælge ?

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh now i get it, i think you put the wrong video before, you where talking about Danish election, hehe

Yes its a good offer, but i allready bought some at fivver. I will see how it goes, if its not a success i get back tou you.

Thank you very much for your video replay :-)

Stay in touch.

Regards

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Rasmussen:

Ahh now i get it, i think you put the wrong video before, you where talking about Danish election, hehe

Yes its a good offer, but i allready bought some at fivver. I will see how it goes, if its not a success i get back tou you.

Thank you very much for your video replay :-)

Stay in touch.

Regards

Frank

Yeah wrong video "damn imovie beginners ;)"

Its is for free i will help YOU ;)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)