Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpres er blevet langsom

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

HEj Aminos

er der nogle af jer der har oplevet at jeres WP siden loader utroligt langsomt, min er ad-h til nu prøver jeg at anvende Cloudflare som DNS og kører samtidig noget WP3 cache. så håber jeg det hjælper, ellers ryger WP ud ad vinduet.

Loadingtime på en dårlig dag 19sek

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan være flere årsager til den er langsom, og det er sjældent det er Wordpress' skyld. Ofte er det temaet, og mængden af dårlig kodede plugins. Det kan også være din webhost den er gal med.

Wordpress i sig selv er hurtig og loader super, men ligger man et tema på, som kræver en masse database kald og slamkode, så går det selvfølgelig ud over loadtiden.

Hvilket domæne drejer det sig om?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også selv inde på at det er templaten efter den er blevet opdateret det er headway theme og siden er min www.opti-web.dk pt placeret hos Godaddy jeg har andre sider med samme problem hos bluehost

kender du et theme der er super hurtigt så kunne jeg teste med det

HL

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er vel ikke en "For mange redirects" besked på dit Dashboard/kontrolpanel. 

Den har jeg prøvet at få og fandt ud af nogen fik hastighedsproblemer pga det. For mit vedkommende blev fejlen først rettet da jeg fik installeret nye MySQL-database poster, men det er jo ligemeget når det er en ny installation uden ret meget indhold. Det er ikke sikkert det behøver være så drastisk hos dig. 

Skifte til standardtema er det første jeg ville forsøge - som Lars allerede har nævnt. 

Næste forsøg er at deaktivere plugins, for at finde ud af om det er et af dem, der giver problemer.

Virker det ikke så Google "WordPress debugging"

Jeg har også forsøgt at slette alle filer og installere igen - på samme database. Det kunne jo være filer der var noget galt med. 

Lad os dog bare krydse fingre for det er temaet der giver problemer, dog


 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

HEj lars

Den skriver noget om at den langsommste fil er noget WP-filebase men det ligner noget css når jeg trykker på linket.

Og Gita mange tak til dig også

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

H∑nning:

HEj Aminos

er der nogle af jer der har oplevet at jeres WP siden loader utroligt langsomt, min er ad-h til nu prøver jeg at anvende Cloudflare som DNS og kører samtidig noget WP3 cache. så håber jeg det hjælper, ellers ryger WP ud ad vinduet.

Loadingtime på en dårlig dag 19sek

Hvis jeg var dig, ville jeg vente med at lappe med CloudFlare til fejlen var fundet. W3 Total Cache kan påvirke negativt, hvis rettighederne ikke er rigtige eller omskrivningsreglerne ikke er sat korrekt op. Prøv at slå det fra. 19 sekunder er helt ude i skoven...

Kører dine udbydere med CloudLinux? På bl.a. webhostingtalk og HostNines forum har jeg set mange, der har haft problemer med langsomme sites, efter udbyderne er skiftet til CloudLinux. Det skyldes, at sitet bruger for mange ressourcer i forhold til, hvad der er tildelt.

Har du cPanel-adgang? Adgang til ressourceforbrug-stats?

Hvordan performer sitet, hvis du slår alle plugins fra og kører med standardthemet?


Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes måske det er liiiiiidt overgiret at give Wordpress, skylden, mugligvis dit theme.. Kommer jo an på hvor meget den trækker.

Måske kunne det også bare være dit internet? Jeg synes også amino er langsom engang i mellem... Måske skulle jeg stoppe på amino Confused

Just kidding :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det har kørt dårligere før cloudflare, det er anbefalinger jeg følger fra dem der har udviklet themaet, men jeg tror nu nok snart at WP og CMS bare skal ud til højre, for opdateringer mig her og opdateringer mig der. Det er trættende i længden.

men jeg takker jer alle for hjælpen..

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes også mine Wordpress sider loader noget langsomt, men det kan altså også sagtens være hostingen, især hvis det er shared hosing og du ligger sammen med andre med meget traffik.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)