Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO optimering?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Yahoo site explorer er vidst lukket, så kan kun bruges som guideline. 

Hvis i ser på Webmaster Tools, så vil i få et mere korrekt billede - site explorer var bare en nem måde lige at tjekke det på :-)

Hej Martin,

Det er vidst rigtigt, at Site Explorer lukker, skulle ske inden årets udgang, nogle regnede med at det vill ske den 15. september, men det ser ikke ud til, at være sket endnu.

Gaveeksperten: Jeg ville også helt klart anbefale, at du begynder at bruge Google Webmaster Tools, det kan give dig et endnu bedre grundlag, at arbejde udfra.

Mvh

Kristoffer

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller man kan bruge http://sitexploration.com/ som er et noget bedre alternativ til Gratis Webmaster Tools. Webmaster Tools har det store problem, at den er noget langsom til at vise det antal links som et site har. Selv Alexa er hurtigere :) http://sitexploration.com/ gør et godt stykke arbejde, dog er det ikke gratis. Og man kan samtidig også bruge det til at se på sine konkurrenter.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Eller man kan bruge http://sitexploration.com/ som er et noget bedre alternativ til Gratis Webmaster Tools. Webmaster Tools har det store problem, at den er noget langsom til at vise det antal links som et site har. Selv Alexa er hurtigere :) http://sitexploration.com/ gør et godt stykke arbejde, dog er det ikke gratis. Og man kan samtidig også bruge det til at se på sine konkurrenter.

Er der andre, der har erfaring med sitexploration.com? Giver det en 100% komplet liste? Jeg har endnu ikke kunne finde en fuld liste over alle indgående links til vores website www.madforlivet.com. Hvis vi bruger "link:madforlivet.com" på google.dk får vi kun 25 indgående links retur (vi har mange flere end det). Analytics og Webmaster Tools giver markant flere men stadig langt fra alle. Er Sitexploration.com det bedste sted at få en fuld liste?

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Sitexploration er det bedste værktøj i dag - i hvert fald i min optik. Og det giver flere data end noget andet tool, jeg kender.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Sitexploration er det bedste værktøj i dag - i hvert fald i min optik. Og det giver flere data end noget andet tool, jeg kender.

Det koster da en del penge , er der ikke noget gratis værktøj der giver noget ligne 20 dollars per måneden er jo penge især for en ny iværksættere der må vende hver en kr

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Mikael christiansen:

Thomas Rosenstand:

Sitexploration er det bedste værktøj i dag - i hvert fald i min optik. Og det giver flere data end noget andet tool, jeg kender.

Det koster da en del penge , er der ikke noget gratis værktøj der giver noget ligne 20 dollars per måneden er jo penge især for en ny iværksættere der må vende hver en kr

Næppe. Der er jo en årsag til, at noget er gratis og andet ikke er. Og min tid (og mine kunders projekter) er for kostbar til at nøjes med mindre end det bedste.

Ikke for at være popsmart - men hvis $20 om måneden ikke kan hentes hjem via kendskab til egen og konkurrenters linkprofil, er det nok slet ikke der, der skal satses overhovedet...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Mikael christiansen:

Thomas Rosenstand:

Sitexploration er det bedste værktøj i dag - i hvert fald i min optik. Og det giver flere data end noget andet tool, jeg kender.

Det koster da en del penge , er der ikke noget gratis værktøj der giver noget ligne 20 dollars per måneden er jo penge især for en ny iværksættere der må vende hver en kr

Næppe. Der er jo en årsag til, at noget er gratis og andet ikke er. Og min tid (og mine kunders projekter) er for kostbar til at nøjes med mindre end det bedste.

Ikke for at være popsmart - men hvis $20 om måneden ikke kan hentes hjem via kendskab til egen og konkurrenters linkprofil, er det nok slet ikke der, der skal satses overhovedet...

Min største konkurrent det er mig selv , hvordan forbedre jeg mig endnu mere Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Skovlund:
Artikelkataloger - er specielt store i udlandet, men der findes et par stykker i Danmark. Jeg har lige hurtigt lavet en lille artikel på 200 ord og lagt op her: http://artikelkataloget.dk/?p=48&preview=true (du skal lave en mere relevant artikel, men jeg er lidt træt og det skulle gå hurtigt). Som du kan se har jeg skrevet om fodbold og henvist til din side om en fodbold. På den måde fortæller jeg google, at denne side der handler om fodbold, fortæller, at den side der henvises til også handler om fodbold og er relevant i forhold til dette. Relevante links er altid meget bedre end links der ikke er relevante.

Tak for rigtigt gode input! Det er helt sikkert noget vi vil arbejde videre med. Du skal også have stor tak for at forsøge med en artikel, dog viser den 404 fejl ved at følge linket?

Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:

Så skynd jer at få det fixet.

På førsteprioritetslisten bør i også have jeres sidetitler, alle jeres produktsider har sidetitlen www.gaveeksperten.dk/jump/?ID=xxxx det er langt fra optimalt. (I virkeligheden er det bare jeres url der er flyttet op som sidetitel).

Se f.eks. denne hvide kaffemaskine her vil det være meget bedre at sidetitlen er "Hvid kaffemaskine. Passer i alle køkkener" eller lign..

Tak for input, det er en problem stilling jeg ikke var opmærksom på! Ang. dublicate content, så er problemet at vi feeder vores produktbeskrivelser ind fra vores affiliate partnere, hvilket betyder, at teksten vil være anderledes når brugeren så besøger den pågældende vares reelle shop. Det vil vel være lidt misledende, forvirrende og samtidigt kræve et stort arbejde. Er der en anden måde at få gjort op med dette på?

/Christoffer

Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle for brugbare svar og input. Det er dejligt med hjælpsomme og aktive Aminoer :)

Jeg har forøvrigt læst på en blog, at det at integrere google+ på sit site vil give bedre søgninger på sigt, da det er noget google værdsætter. Er der nogle der kan bekræfte det og evt. give et par råd til andet man kan gøre i den henseende?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)