Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Analytic tæller ikke mere hjælp

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu hevet min meget sparsomme hår pragt af i ren frustration. Som sagt er min Googe Analytic konto begyndt slet ikke at tælle mere over de sidste 12 dage har jeg ingen besøgende haft på de 5 sider jeg har knyttet op på min analytic konto. Der står et stort rundt tal 0 på alle mine sider. Der er den grønne pil og den siger den modtager data..Det har virket upåklageligt før men er gået ned fra den ene dag til den anden.

Jeg tjener penge på både adsense og der bliver skrevet i mine forums og blogs så jeg ved at jeg har besøgende. ligeledes kan jeg se på mine sidevisninger i Adsense at der er aktivitet.

Jeg har ikke ændret noget i google analytic what so ever det er bare gået ned.

Hvis nogle skulle have et forslag  til en mulig løsning skriv endelig. Alternativt ser jeg kun en mulighed nemelig at fjerne alle mine sider fra Analytic og geninstallere igen.

God Aften

Simon

 

 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Are you using wordpress?

If so I am happy to offer 2 hours help for free :)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 22
Fra  ADELHOU Design & Communication Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Simon,

Har du tjekket kildekoden på udvalgte sider, for at se om analytics stadig er i htlm'en på alle sider?

Det lyder som om, den af en eller anden årsag ikke er med på alle sider.

Mvh Nadja
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

@Phillip

Thanks for the kind offer. I solve this myself but yes I am yousing wordpress so maby another time when i need help..

@Nadja

Tak for foreslaget jeg har faktisk ikke tjekket det for jeg studsede over at 5 hjemmesider ikke skulle opdatere ligepludselig og nogle af hjemmesiderne er ikke blevet opdateret.

 

Jeg har ikke adgang til siderne pt. men skal nok skrive status når jeg får adgang og tak for foreslaget.

 

Take Care

Simon

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Thankyou kindly for the reply Simon :)

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Hvis du alligevel skal ind og rode med WordPress opsætningen, så installer dette Analytics plugin.

http://wordpress.org/extend/plugins/google-analytics-for-wordpress/

Det hjælper dig både med den basale sporing, men gør det også nemt eksempelvis at spore udgående klik.

Og så ved du naturligvis også, at du kan lave detaljeret statistik på Adsense i Analytics interfacet, hvis du ellers kobler Analytics og AdSense sammen :o)

Mvh Troels.

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nadja havde ret.. Det var lidt pinligt at jeg ikke havde havde gennemskuet min fejl, jeg opdaterede alle mine sider som bruger samme wordpress tema og den havde så smidt min tracking kode ud på alle mine sider.. Mine sider stod stadig med grøn flueben som om det var ok selvom den ikke opdaterede via analytic.

@ Troels tusinde tak for dit input. Jeg har nu installeret det plugin du linker til på min ene side det ser meget spændende ud det jeg har set indtil nu. Det med udgående kliks er meget brugbart.

Jeg holder bevist fokus på at lave hjemmesider, så SEO og analytic kommer i anden række til jeg føler mig stærkere i at udvikle hjemmesider. Men omvendt er det jo dejligt at tjekke analytic for at se besøg så man på den måde kan følge om de ting man laver virker.

  Jeg er godt klar over sammenkoblingen Analytics og Adsense og det er jo et fantastisk værktøj så man har fuld kontrol. Når mit projekt som går rigtigt godt fremad, får flere besøgende skal jeg også sætte mig ind i hvordan man gør det ellers kender jeg jo en der hedder Troels der er ekspert til det så man kan betale sig fra det Big Smile

Take Care

Simon

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)