Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken betalingsløsning til min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Sorø
Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Egentlig er jeg ok tilfreds med min hjemmeside www.vindingforlag.dk, som findes i to versioner og en engelsk på vej på et tidspunkt.

Udover bøger på dansk kommer der e-bøger og flere af bøgerne bliver oversat til engelsk. I forbindelse med sidstnævnte har jeg amazon.com i tankerne, som jeg også søger fif om.

Jeg er ved at undersøge webshops og betalingsløsninger, men hvilken passer bedst til min nuværende hjemmeside, da jeg som nævnt er tilfreds med det meste. Jeg mangler at få formularerne til at virke og at få tilkoblet et nyhedsbrev, men jeg kender intet til php. En webshop løser vel også de mangler?

Jeg vil gerne selv sætte det meste op i et bagvedliggende webshopsystem eller findes der andre alternativer? Jo mere jeg læser på nettet, jo mere forvirret bliver jeg omkring betalingsløsninger og webshops.

Og er det en god ide at have både en dansk webshop og evt. en på amazon.com?

Jeg modtager også gerne en ærlig feedback på hjemmesiden :o)

Mvh.

Tinamaria

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig ville jeg skrotte den side, og købe en færdig løsning. Der findes flere e-bogs løsninger med backend og betalingløsninger på nettet. De koster under 300,- kr. Smile

Fra Sorø
Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina

Der findes et hav af forskellige løsninger på markedet og at vælge den rigtige kan være noget af en opgave. Du kan bla. vælge at benytte systemer som paypal, ewire eller lign. der giver dig mulighed for at opkræve penge gratis uden det store krav til dit nuværende system eller kendskab til diverse programmeringssprog. 

Kender ikke meget til Joomla, men vil næste tro der findes forskellige plugins der tilbyder administration og salg af ebooks. Ellers er der wordpress + wp ecommerce som igen er gratis, der giver mulighed for at tilknyttet en betalingsgateway så du kan tage imod, dankort, visa o.lign. 

Vi benytter selv epay's betalingsgateway, de tilbyder support til et hav af forskellige plugins og services, http://www.epay.dk/moduler-til-epay/oversigt-over-open-souce-betalingsmoduler.asp

Udover selve betalingsgatewayen skal du også have fat i en indløsningsaftale hos nets.dk (Er ikke nødvendig hvis du vælger at benytte paypal/ewire)

Fra Sorø
Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Kasper :o)

Det er netop det, der er forvirrende, for der er kommet en hel del nye ord og programmer, som man ikke ved, hvad dækker over og hvad der er smartest, så det ikke bliver dobbeltarbejde eller noget, som alligevel skal laves om.

Det er virkelig en jungle at sætte sig ind i og jeg river mig frustreret i håret :o)

Jeg vil kigge på dit forslag. Kender du noget til prestashop i forhold til, hvad du har foreslået?

Mvh.

Tinamaria

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)