Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO test - Det kan ikke betale sig at ranke nr. 1

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle,

Jeg har lavet en test, hvor det (i en bestemt kategori med et bestemt produkt/ydelse) viser sig, at det bedre kan betale sig at ranke nr. 2 og 3. på Google end nr. 1. 

Se tråden her.

Har du oplevet noget lignende eller kender du til tendensen, så vil jeg meget gerne høre fra dig - enten her eller på bloggen.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt eksperiment, men der er vel mere i det end som så. Hvordan ville testen falde ud, hvis førstepladsen havde sitelinks, eller et dobbelt resultat. Hvordan ville testen falde ud, hvis der var 1, 2 eller 3 AdWords annoncer over resultatet.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også derfor man skal satse bredt jeg gode erfaringer med at det går ud med at videre formidle en viden jeg har flere første og 1 pladser med samme ord med må nok satse på at formidle endnu bedre for vil også have alt fra 1 og gerne hele første side

Flere mandestrip tips 6 gang side 1 andre ord pigestrip også flere gange strip også stripper også et par gange 

hav en passion vil vinde , ja det svinger sikkert om klikker 1 eller 2  eller 3 , derved god ide at lave siden så god at den ranker på alle pladserne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Det vel også et spørgsmål om at din title og discription også er fangende for mennesker og du kan vel i princippet så have en højere CTR på en 4 plads end første plads. Eller omvendt.

Har du brug for et billigt hjemmeside design eller webshop produktion.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant test - Men det er jo 3 forskellige sites så vidt jeg kan forstå. Den er først rigtig interessant, hvis du havde data fra samme site, på 1., 2. og 3. pladsen.

Selvom der er tale om "nogenlunde" samme design, kan det have stor betydning for konverteringsraten - Det tager testen jo ikke højde for, ved at sammenligne 3 forskellige sites.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Undersøgelser kan der laves mange af.

Det er derfor jeg satser med tiden at få dobbelt resultat :) Det tror jeg vil sparke røv. Men det har jeg stadig at afprøve Smile

God weekend.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

William Atak - ATAK A/S:

Hej alle,

Jeg har lavet en test, hvor det (i en bestemt kategori med et bestemt produkt/ydelse) viser sig, at det bedre kan betale sig at ranke nr. 2 og 3. på Google end nr. 1. 

Se tråden her.

Har du oplevet noget lignende eller kender du til tendensen, så vil jeg meget gerne høre fra dig - enten her eller på bloggen.

Tak for info, det giver noget til eftertanke :)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne godt tænkte mig hvis DeMib eller Rosenstand kunne give et respons på dette, om de har kunne se en forskel.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Kunne godt tænkte mig hvis DeMib eller Rosenstand kunne give et respons på dette, om de har kunne se en forskel.

Generelt er der flest klik i en 1. plads. Men konverteringsmæssigt kan billedet se helt anderledes ud. Jeg har ofte set, at en placering som 2,3,4 og endda 5 har givet en væsentlig højere konverteringsrate. Det giver egentlig mening nok. Til gengæld har jeg også set eksempler på, at ANTALLET af konverteringer har været højere fra en 2. og en 3. plads end fra samme URL på en 1. plads.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Kunne godt tænkte mig hvis DeMib eller Rosenstand kunne give et respons på dette, om de har kunne se en forskel.

Generelt er der flest klik i en 1. plads. Men konverteringsmæssigt kan billedet se helt anderledes ud. Jeg har ofte set, at en placering som 2,3,4 og endda 5 har givet en væsentlig højere konverteringsrate. Det giver egentlig mening nok. Til gengæld har jeg også set eksempler på, at ANTALLET af konverteringer har været højere fra en 2. og en 3. plads end fra samme URL på en 1. plads.

Super svar, tak skal du have..

Hmm så er der ikke andet at gøre end at få flere resultater på sine keywords.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)