Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Firmaer

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg har webshoppen www.orumtrade.dk som jeg mente kunne trænge til et boost på SEO området. Jeg fik en henvendelse fra firmaet CLEAR SENSE som er en del af DE GULE SIDER om at de kan klare opgaven med organisk SEO optimering for min forretning - Jeg vil gerne høre om andre har erfaring med dette firma?

På forhånd tak!

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ...

Jeg kender ikke selv firmaet og har ingen erfaring med dem, men et hurtig kik på Google og her på Amino, vil vise dig en del negativ omtale af firmaet.

F.eks er seks ud af syv bedømmelser på Truspilot negative.

/Nina

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej orumtrade.dk.

Trods deres forbindelse til DE GULE SIDER, så virker det som et ret uerfarent firma.

De begår i hvert fald en række begynderfejl, som ville få mig til at fravælge dem, hvis jeg var på jagt efter SEO arbejde.

Bl.a. så burde de anbefale sig selv at få gjort noget ved deres meta descriptions (nedenstående meta description trækker i hvert fald ikke mange klik).

Jeg synes også det er en smule tosset, at de vælger et firmanavn uden bindestreg og et domænenavn med bindestreg, specielt når varianten uden bindestreg (www.clearsense.dk) allerede er taget. Der er stor chance for misforståelser der.

Desuden så er det også rimeligt kækt at brande sig som AdWords eksperter og så skrive følgende om AdWords:

"Hvis du har købt annoncering på Google, vil der også blive henvist til din hjemmeside i Google Ads-området til højre for resultatlisten."

Almindeligvis er det resultaterne i toppen og ikke ude i højre side, som giver de bedste resultater. Så det ville nok være mest relevant at nævne placeringerne i toppen.

DE GULE SIDER er naturligvis nødt til at gå ind på markedet for søgemaskineoptimering og online markedsføring generelt, fordi deres kerneforretning smuldrer, men der findes bedre og billigere alternativer her på Amino, hvis du ønsker at få løftet dine siders placering i søgeresultaterne.

Mvh Troels.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke priser har de budt jer på hjælpen og hvilke målsætninger tilbyder de.

HL

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

En af mine bekendte fik sagt ja til en aftale med dem.

De gik ind og html kopierede hans site, lavede 2 underliggende sider med mere eller mindre ulæselig tekst, uploaded de 2 sider via ftp, og smed dem "uden" for selve cms systemet... derefter smed de 2 links på forsiden "i cms delen" til de 2 underliggende sider...

26.000,- + moms...

Da jeg hørte om det, ringende jeg dem op, for at høre om de var blevet fuldstændige sindssyge, og fik bare at vide, at der lå en accepteret aftale, og han have "ikke brug" for at forholde sig til om det havde taget 1 time eller 50 timer at udføre arbejdet, prisen var accepteret... og det har han jo ret i kan man sige...   Jeg bad ham få en som kunne forklare præcis hvad de havde lavet, ringe tilbage til mig, men hørte intet...

Det skal lige siges at det gav ingen målbar effekt deres arbejde... og det er 6 mdr. siden de lavede dette stykke arbejde.

Så kan i selv konkludere hvad i syntes om det.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Sick - men det er jo De Gule Sider A/S vi taler om, så ingen overraskelse.

Deres motto er vel efterhånden; desperate times call for desperate measures!

Johannnes


 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, hold jer LANGT VÆK fra Clear Sence, de ved mindre om SEO end de fleste brugere herinde fra, som laver lidt SEO i deres fritid.

Clear Sence opsøger også selv deres kunder, det siger lidt om deres søgemaskine talenter, de dygtige SEO folk opsøger ikke deres kunder, de finder selv firmaet i søgemaskinerne sjovt nok....;)

Tag hellere kontakt til et par af de hjælpsomme Amino medlemmer herinde, som også driver mindre SEO virksomhed.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Johannes Helleland:

Sick - men det er jo De Gule Sider A/S vi taler om, så ingen overraskelse.

Deres motto er vel efterhånden; desperate times call for desperate measures!

Johannnes

Ja, med tanke om at DGS står bag denne virksomhed, så kan det jo dårligt komme bag på en at Clear Sence er spild af penge.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Det bedste værktøj til at finde ud af om man bør indgå et samarbejde med en leverandør er faktisk google, et forum som amino eller at kontakte referencer - eller alle tre punkter. Oftest er det rigeligt at benytte blot en af delene. Det er det skønne ved internettet :) det spreder sig så hurtigt. Og især et seo firma bør have rent mel i posen. Før eller siden støder de jo på en kunde, som selv har bare en smule forstand på seo.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

www.orumtrade.dk:

Hej Amino'er.

Jeg har webshoppen www.orumtrade.dk som jeg mente kunne trænge til et boost på SEO området. Jeg fik en henvendelse fra firmaet CLEAR SENSE som er en del af DE GULE SIDER om at de kan klare opgaven med organisk SEO optimering for min forretning - Jeg vil gerne høre om andre har erfaring med dette firma?

På forhånd tak!

Jeg kar hørt godt om www.concept-i.dk men ikke selv prøve dem :)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)