Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig - og få selv én times hjælp til AdWords

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg har i dag sådan for alvor lanceret mit nye website www.onlineeffekt.dk og vil rigtig gerne have jeres ris og ros, så websitet kan blive endnu skarpere.

Det nye website (inklusiv logo/visuel identitet) er blevet til med superprofessionel hjælp fra aminoen Cre8tive - og så for øvrigt en del aminoer, som har været prøveballoner før valg af domænenavn (tak for hjælpen!).

Det skal afløse mit nuværende website www.adwordsanalyse.dk af følgende grunde:

1) Jeg er vokset ud af det WP tema som jeg valgte i sin tid

2) AdWords delen af "brandet" AdWordsAnalyse.dk satte mig for meget i bås - kunderne blev lidt overraskede, når de fandt ud af, at jeg kunne svare på spørgsmål om andet end AdWords Big Smile

3) Jeg havde Google mistænkt for snart at ville bede mig om at stoppe brugen af www.adwordsanalyse.dk domænet, da det ligger for tæt op ad deres "AdWords" varemærke. Og ganske rigtigt - der kom et høfligt brev fra Googles advokat i går Big Smile.

Det nye firmanavn og websitet http://www.onlineeffekt.dk skal både være platform for mit salg af hjælp til AdWords oprettelse og optimering - og indlæggene på bloggen http://www.onlineeffekt.dk/effektive-online-tricks skal være inspiration til hjemmesideejere, der gerne vil tiltrække flere besøgende og tjene mere.

Så fyr løs! - Hvad er dit første indtryk? Kan du forstå hvad jeg sælger? Ville du turde købe? Er der slåfejl? Ting, der fejler i netop din browser? SEO bommerter?

Bedste (grundigste) feedback belønnes med effektiv AdWords annoncering til en værdi af 650 kroner - og vi snakker ikke bare en værdikupon, men også en times gratis praktisk hjælp til oprettelse af en ny AdWords konto med én kampagne og nogle annoncegrupper samt kobling til din Analytics konto. (Har du en AdWords konto i forvejen, så optimerer jeg den i stedet).

På forhånd tak for hjælpen Smile

Mvh Troels.

Tilmeldt 16. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side, først faldt jeg over at siden er meget beroligne hvilket giver en ro til at skulle handle det er godt, derefter klikkede jeg lidt rundt og syntes at du har skrevet nogle gode nemt læslige sider, men vil gerne have skriften lidt større, men det hjalp jeg selv på med min zoom.

Men jeg syntes alt er ok ville bare gerne have en mulighed for at købe din vare AdWords mm. direkte fra din startside gerne fra alle siderne et lille pift der får folk til at handle.

 

Bliv forfatter og få søgemaskineoptimering gratis. http://www.amino.dk/members/Startmedos/default.aspx 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

I like it and couldn't pick any faults ;)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu når billedet skifter automatisk, så ville det være rart med en pil til højre og venstre, så man selv kan bladre frem og tilbage. Personligt bliver jeg irriteret over det automatiske skifte og man når ikke at læse færdig før skiftet kommer.

Bortset fra det, så er det en super flot side, som måske er lidt for rolig i farverne til min smag, men du skal jo også passe på ikke at skræmme nye besøgende væk.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Startmedos:
Men jeg syntes alt er ok ville bare gerne have en mulighed for at købe din vare AdWords mm. direkte fra din startside gerne fra alle siderne et lille pift der får folk til at handle.

Tak for feedback.

Det har egentlig været mit udgangspunkt, at folk nok gerne vil læse lidt, inden de kontakter mig for en personlig dialog - men præcis som jeg anbefaler mine kunder, at der er en synlig og direkte vej fra forsiden til "kassen", så må jeg nok også selv få kigget lidt på, hvordan jeg optimerer forsiden på det punkt.

Mvh Troels.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot side Troels! Havde godt nok også undret mig over dit domænenavn mht. Googles varemærke :-)

Held og lykke med den nye side =)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syn's siden er for bleg og kedelig til at være primus motor for salg og markedsføring, der må gerne være flere farver på, istedet for kun gråt i gråt.

herudover er de valgte overskrift-fonte blurrede og fremstår ikke skarpe på min skærm, hvilket gør de tynde fonte svære at læse.

billederne som du har valgt i den store, virker ikke gennemarbejde, og hænger ikke rigtig sammen med det øvrige.

Det billede hvor der er udraderet noget tekst irriterer mig, skriv noget fiktiv tekst istedet for det udraderede.

Jeg ville udskifte Cufon-fonten med Googles webfont istedet for, og vælge en der fremstår skarpere.

Tekstindholdet er godt - i hvert tilfælde de tekster som jeg har læst!

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
Bortset fra det, så er det en super flot side, som måske er lidt for rolig i farverne til min smag, men du skal jo også passe på ikke at skræmme nye besøgende væk.

Det har været en hårfin balancegang at finde balancen mellem flotte farver og seriøsitet - og jeg har måske ikke helt fundet den endnu.

På den ene side ville jeg egentlig gerne have lidt mere spræl på, men på den anden side, så er det helt bevidst, at den er konservativ - jeg ønsker at skille mig ud fra "annoncehaj" firmaerne, som gerne kører med flotte farver, smilende mennesker (fra stock photos), osv..

Tak for input, selvom jeg nok ikke ændrer voldsomt lige der.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de pæne ord.

Joachim Løvgaard:
Havde godt nok også undret mig over dit domænenavn mht. Googles varemærke :-)

Set i bakspejlet så var valget af domænenavn nok også lige vel optimistisk med tanke på Googles tidligere (og i øvrigt fuldt forståelige) fokus på at værne om deres trademarksSmile

Mvh Troels.

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels. Jeg er nybagt webshop ejer og har indenfor de seneste 14 dage lagt en ordre ind hos en SEO leverandør. Jeg må indrømme sitet ikke ikke fænger hos mig. Der manger noget til hurtigt at fange min interesse - call to action. I stedet for "læs mere" så tror jeg det er bedre at give en ny besøgende et konkret tilbud.
- Dit tilbud om gratis adwords skal frem på forsiden og servers mere kort og kontant. For mig vil det trigge at få et tilbud på en måneds adwordskampagne for x kroner. Jeg er ikke vild med din slider. Selve grafikken fænger ikke.
Skiftene mellem de forskellige grafikker stresser en anelse og er med til at man lettere mister overblikket over de budskaber der formidles på siden. Jeg har ingen kreative evner selv eller forstand på design men layoutet / farvevalget fænger ikke. Jeg vil foreslå at vise et eksempel direkte fra Google Analytics - antal besøg pr dag i en 3 måneders periode - hvor man virkelig kan se at det rykker. Jeg tror de fleste potentielle kunder er i samme situation som jeg selv: kurven er vandret eller peger svagt nedad. Jeg foreslår også at du sætter dit foto på forsiden. Jeg tror det er vigtigt for den besøgende hurtigt at få "sat ansigt på" og at det vil forbedre sansynligheden for at man som potentiel kunde griber knoglen.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)