Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne Ninja - Unoeuro

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hejsa SEOer

Til dem af jer der sidder og leder efter udløbne domæner, fx med høj pagerank - så har Unoeuro lige frigivet deres domæne ninja, som bare spiller max!

Aner ikke om det her nogen interesse her på Amino.dk, men tænkte jeg lige ville dele den alligevel: http://www.unoeuro.com/services/ninja.php

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Super service fra Unoeuro, det får mange sikkert glæde af...:)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk idé, om end man skal være meget hurtigt ude. Jeg tjekkede lige de 30 øverste på listen, og de var alle sammen snuppet allerede. Men tak for linket - Jeg har bogmærket det! Smile

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Den opdaterer hele tiden, så det er bare at følge med :) husk nu at tjekke at i ikke køber domæner som er "brands" eller med navne der er patent eller copyright på! 

Men ja, super fed service :) 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man køber sådan et domæne med 50 backlinks, vil jeg så have 50 links til min side, hvis jeg sætter noget op på den?

Er det links der peger på domænet.dk eller kan det også være links til en underside, der har været på domænet?

Mvh

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan se hvilke backlinks der peger på domænet ved at bruge yahoo siteexplore og ja, backlinks vil være der, men det er ikke sikkert de er sikre ud i fremtiden, da nogle af dem der linker til siden muligvis vil finde ud af at det er nyt indhold / ejer etc.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Halfdan Timm:
Fantastisk idé, om end man skal være meget hurtigt ude. Jeg tjekkede lige de 30 øverste på listen, og de var alle sammen snuppet allerede

 

webhosting.dks liste er kun dem som ikke er taget og opdateres vist hver eneste time, de har dog kun 30 dage bagude, men bestemt en god service jeg har haft god brug af igennem tiden.

 

Tilmeldt 16. Oct 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle der sidde nogen fra den nye røde regering ude bag skærmene, kommer her en servicemeddelelse:

Boernenebetaler.dk er på listen... Kunne være et udemærket navn til et kampagnesite for fremtidige finansudspil fra S og SF...? :-S

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Super service.

Nogen der kan finde ud af at navigere til servicen via deres site, i stedet for, at skulle bruge det direkte link? Kan ikke finde servicen angivet nogen steder.

 

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:
webhosting.dks liste er kun dem som ikke er taget og opdateres vist hver eneste time, de har dog kun 30 dage bagude, men bestemt en god service jeg har haft god brug af igennem tiden.

Du har delvist ret - webhosting.dks liste opdateres hver time, men ikke med nye domæner. Hvilket betyder at den sletter domæner der er tager hver time, men kun hver mandag morgen kl. 10.10 kommer der nye domæner til.

Denne liste giver konstant nye domæner, lige når de frigives og så giver den også backlink info, hvilket gør at denne liste er 100 gange bedre efter min mening. 

Enjoy :) 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)