Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thorning som statsminister har de talt stemmer forkert?

Side 2 ud af 19 (184 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 02:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lad os nu se hvordan Helle klarer sig nu hvor at hun ikke er i opposition længere. Nu kan hun ikke længere gemme sig og råbe skræmmekampagne og sige "Nu har vi efter 10 år med borgerligt styre bla bla". Nu skal hun føre en økonomisk politik der ikke hænger sammen. Det her er synd for Danmark... men det bliver sjovt at se Claus Hjort skyde hendes plan ned.

www.youtube.com/watch?v=STrfTJ4eRfQ

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 02:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Halv gas, søster!

Tag lige en dyb indånding og læs dit indlæg igennem en anden gang inden du poster.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 02:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Magnus:

Halv gas, søster!

Tag lige en dyb indånding og læs dit indlæg igennem en anden gang inden du poster.

Må vel være til parterrapeuten (skriv hvem så vi ikke misforstår) - men hvorfor? Lad hende dog lukke eller flytte til ?? Det giver plads til en anden

Det er jo rent gas at ville lukke eller flytte på grund af det valg. Jeg ville ha blå blok, men det vi ser her er jo som tudende brøndby tilhængere efter et nederlag.

Der bliver forskelle - men for iværksættere ved jeg ikke hvad det betyder, og de har ingen interesse i at skade iværksætteri.

Lad dem der vil lukke eller flytte ud af landet Sad gøre som de vil, og vi som har travlt med vore forretninger må så slås med de vilkår vi har - eller mod dem hvis vi vil, men at det er døden??Ick!

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Aug 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 03:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Må vel være til parterrapeuten (skriv hvem så vi ikke misforstår) - men hvorfor? Lad hende dog lukke eller flytte til ?? Det giver plads til en anden

Det er jo rent gas at ville lukke eller flytte på grund af det valg. Jeg ville ha blå blok, men det vi ser her er jo som tudende brøndby tilhængere efter et nederlag.

Der bliver forskelle - men for iværksættere ved jeg ikke hvad det betyder, og de har ingen interesse i at skade iværksætteri.

Lad dem der vil lukke eller flytte ud af landet Sad gøre som de vil, og vi som har travlt med vore forretninger må så slås med de vilkår vi har - eller mod dem hvis vi vil, men at det er døden??Ick!

vh

Og til alle i andre MEGET seriøse mennesker slap nu og nyd de jokes der er...
by the way emnet ligger i cafe og hygge så tag det nu roligt! mk.

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

parterapeuten:

Damen er blevet valgt ind. Tillykke eller??

Hvad med os selvstændige nu? Det kan vel bedst betale sig,  at lukke virksomheder, blive arbejdsløs,så Helle skal nok hjælpe mig med at give en god kontant hjælp, jeg bliver jo den svage.....

Triste tider.

 

Du har nogle ret sære meninger en gang i mellem...  tror du seriøst selv folk som er arbejdsløse, er syge har ræven fuld af penge... tror du det er deres valg de ikke er i arbejde???.... Hvis du kendte til det system kommunerne har, så ville du fandeme være glad for at du har et job,

Det er dig der har et firma, hvor dine medarbejdere får hvad 110 kr i timen??? Men du vil ikke betale det , det nu koster at hyre en klovn til en fødsesldag..

Hvis det stod til dig , skulle du have en løn på minimum 1,5 million om året...
Din medarbejdere skal nøjes med 110 kr i timen...
du vil sikkert også ansætte en privatchauffør til 95 kr i timen... 

Du snakker om hvor meget succes du har dig... men tuder alligevel " bla bla jeg kan ligeså godt lukke mine virksomheder"
Har du overhovedet så mange virksomheder du nu siger du har? Hvis ja ... Så må det fandeme gå af lort siden du et par timer efter valgte sidder og tuder...

Jeg håber for folk at de har succes i livet... jeg tænker på andre... jeg er glad på andres vegne... Men du... Du tænker fandeme kun på dig selv... og det er sgu sygt!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal nok klare os , som flere andre iværksættere har man en god grund økonomi og har ikke lånt penge .

Det meste afgørende er en selv , hvordan man driver sin virksomhed og sin passion for den , vis det påvirker meget dette var man lige vel hvad gået en dårlige tid i møde ,

Det er demokratiet der talt og nu må vi alle iværksættere få det bedste ud ad det , så vi alle kan få frem gang vækst

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
Vi skal nok klare os , som flere andre iværksættere har man en god grund økonomi og har ikke lånt penge

 

Du snakker tit om lånte penge.... forstår det ikke helt..... Det koster at starte op , og jeg tror det er de færreste iværsættere der ikke har lånt penge...

Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Korrekt at demokratiet har talt, men problemet er at demokratiet er på overførselsindkomst:

Velfærdskoalitionen 

Slavehandel.dk er alle de små jobs samlet på et sted. Få hjælp til ALT.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:
Vi skal nok klare os , som flere andre iværksættere har man en god grund økonomi og har ikke lånt penge

 

Du snakker tit om lånte penge.... forstår det ikke helt..... Det koster at starte op , og jeg tror det er de færreste iværsættere der ikke har lånt penge...

jeg skrev også andre ting i indlægget , det sammenfattet man tænker sig om ikke bare låner køber løs og tror det lykkes , det er meste iværksættere passion der gør det lykkes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 19 (184 indlæg)