Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thorning som statsminister har de talt stemmer forkert?

Side 18 ud af 19 (184 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Ib

jeg tilbyder hvad jeg vil, og giver en god løn til mine medarbejder, til 99 kr/time var det i sidste år i en periode hvor det var svært at skaffe jobs.

jeg har ikke tilbudt nogle håndværker for nyligt.

Ib du udstiller mig faktisk her foran andre mennesker, hvor jeg har både en lovlig virksomhed og er forsikret.Desværre du udstiller mig på en måde som er forkert og er ikke rigtigt. Det skla selfølgeligt have konsekvenser for dig.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

parterapeuten:
Ib du udstiller mig faktisk her foran andre mennesker, hvor jeg har både en lovlig virksomhed og er forsikret.Desværre du udstiller mig på en måde som er forkert og er ikke rigtigt. Det skla selfølgeligt have konsekvenser for dig.

Det er ikke korrekt.

I mange sammenhænge udstiller du dig selv ved at oprette trådene og det er derfor ganske legitimt at spørge ind til om hvordan dine håndværkere er forsikret og om der stilles garantier i forbindelse med byggesager eller garantier i.h.t. AB92.

Alt for mange lader håndværksmæssige opgaver udføre uden at sikre sig at entreprenøren har den økonomiske balast til at stå til regnskab for eventuelle fejl og mangler og samtidig undlader mange også at sikre sig at der stilles garantier.

Mange sager om byggesjusk er eksisterende og med op i mod 15.000 østarbejdere som er registreret lavende arbejde + de mange tusinde der samtidig arbejder sort, så er der ikke noget galt i at spørge ind til hvilke former for forsikringer/garantier du som formidler/entreprisehaver af/for østarbejdere stiller.

Det er usædvanligt dårlig stil at begynde at komme med trusler om konsekvenser, da du bare kan komme med svarene på de spørgsmål der stilles.

I øvrigt har Ib, sådan som jeg ser det, aldrig skrevet noget der kunne have indvirkning på din virksomhed, det klarer du fint selv.

Køb ren argan olie her

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

parterapeuten:
Ib du udstiller mig faktisk her foran andre mennesker, hvor jeg har både en lovlig virksomhed og er forsikret.Desværre du udstiller mig på en måde som er forkert og er ikke rigtigt. Det skla selfølgeligt have konsekvenser for dig.

Det er ikke korrekt.

I mange sammenhænge udstiller du dig selv ved at oprette trådene og det er derfor ganske legitimt at spørge ind til om hvordan dine håndværkere er forsikret og om der stilles garantier i forbindelse med byggesager eller garantier i.h.t. AB92.

Alt for mange lader håndværksmæssige opgaver udføre uden at sikre sig at entreprenøren har den økonomiske balast til at stå til regnskab for eventuelle fejl og mangler og samtidig undlader mange også at sikre sig at der stilles garantier.

Mange sager om byggesjusk er eksisterende og med op i mod 15.000 østarbejdere som er registreret lavende arbejde + de mange tusinde der samtidig arbejder sort, så er der ikke noget galt i at spørge ind til hvilke former for forsikringer/garantier du som formidler/entreprisehaver af/for østarbejdere stiller.

Det er usædvanligt dårlig stil at begynde at komme med trusler om konsekvenser, da du bare kan komme med svarene på de spørgsmål der stilles.

I øvrigt har Ib, sådan som jeg ser det, aldrig skrevet noget der kunne have indvirkning på din virksomhed, det klarer du fint selv.

Hmm nu gider jeg ikke læse hele tråden men hvad har det her med overskriften at gøre?

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:

parterapeuten:
Ib du udstiller mig faktisk her foran andre mennesker, hvor jeg har både en lovlig virksomhed og er forsikret.Desværre du udstiller mig på en måde som er forkert og er ikke rigtigt. Det skla selfølgeligt have konsekvenser for dig.

Det er ikke korrekt.

I mange sammenhænge udstiller du dig selv ved at oprette trådene og det er derfor ganske legitimt at spørge ind til om hvordan dine håndværkere er forsikret og om der stilles garantier i forbindelse med byggesager eller garantier i.h.t. AB92.

Alt for mange lader håndværksmæssige opgaver udføre uden at sikre sig at entreprenøren har den økonomiske balast til at stå til regnskab for eventuelle fejl og mangler og samtidig undlader mange også at sikre sig at der stilles garantier.

Mange sager om byggesjusk er eksisterende og med op i mod 15.000 østarbejdere som er registreret lavende arbejde + de mange tusinde der samtidig arbejder sort, så er der ikke noget galt i at spørge ind til hvilke former for forsikringer/garantier du som formidler/entreprisehaver af/for østarbejdere stiller.

Det er usædvanligt dårlig stil at begynde at komme med trusler om konsekvenser, da du bare kan komme med svarene på de spørgsmål der stilles.

I øvrigt har Ib, sådan som jeg ser det, aldrig skrevet noget der kunne have indvirkning på din virksomhed, det klarer du fint selv.

Der er også mange uprofessionelle danske bygningshåndværkere. Det er en af de sektorer hvor der er kendt for at svigte kunder, til at lave sort arbejde, til at pive og kræve beskyttelse mod den konkurrence som vores EU medlemsskab burde sikre. Der indføres regler der gør det dyrere for alle andre fordi I synes det er jeres ret at levere dårligt arbejde til høje priser, og samtidig opføre jer associalt.

At konkurrerende håndværkere kommer med noget sådant er upassende - før kunder hyrer en håndværker må de selv lave de vurderinger. At være snævertsynet og nedladende overfor andre gør dig ikke til en seriøs håndværker.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:
Hmm nu gider jeg ikke læse hele tråden men hvad har det her med overskriften at gøre?

Gider jeg heller ikke :)

Det var bare kommentar på meningsudvekslinger på forrige side som affødte en trussel om konsekvenser mod Ib.

Køb ren argan olie her

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej

jeg er ikke en entreprenør virksomhed jeg udlejer personalet, både til rengøring og håndværker og avis bude osv.Jeg er vikar bureau udlejning.

Vedkomemnde der hyrer f.eks er selv ansvarlige for vedkommende og hvad vedkommende laver. Er mit svar nok?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

BroncofanDK:

Der er også mange uprofessionelle danske bygningshåndværkere. Det er en af de sektorer hvor der er kendt for at svigte kunder, til at lave sort arbejde, til at pive og kræve beskyttelse mod den konkurrence som vores EU medlemsskab burde sikre. Der indføres regler der gør det dyrere for alle andre fordi I synes det er jeres ret at levere dårligt arbejde til høje priser, og samtidig opføre jer associalt.

At konkurrerende håndværkere kommer med noget sådant er upassende - før kunder hyrer en håndværker må de selv lave de vurderinger. At være snævertsynet og nedladende overfor andre gør dig ikke til en seriøs håndværker.

Der er ikke noget galt i at spørge ind til hvilke garantier og forsikringer der stilles.

I øvrigt er de 2 parter mig bekendt ikke konkurrerende på noget niveau. Men uanset det ene eller det andet, så har flodbølgen af østarbejdere kostet samfundet milliarder i tabte indtægter som moms og skat.

Og ja der laves også dårligt arbejde fra danske håndværkere, men det er immervæk nemmere at sagsøge dem efterfølgende end at komme efter 3 lejede polakker.

Køb ren argan olie her

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

mit hus er blevet lavet af 2 danske murer og huset halv år skulle laves om da cement mellem flsier fald ud, mursten var skæve osv.. så jeg tror at der findes gode og dårlige håndværker over det hele, det har intet med nationalitet at gøre.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:
Vedkomemnde der hyrer f.eks er selv ansvarlige for vedkommende og hvad vedkommende laver. Er mit svar nok?

Det betyder i princippet i de fleste tilfælde også at der vel ikke er nogle forsikring, sikkerhedsstillelse eller andre garantier for det udførte arbejde fra din side, men skal komme fra håndværkerne selv. Og der tror jeg næppe de stiller byggegarantier som man "normalt" gør generelt set.

Hvorfor når du tilbyder håndværkere nok gør bedst i krafftigt at understrege at du har håndværkere til udlejning og ikke som jeg f,eks. har set du skriver noget lignende som: ...Jeg har et par murer der mangler noget arbejde i ...

For der gives der udtryk for de er ansat hos dig, så husk formidlingsaspektet i processen, så folk aldrig er i tvivl.

 

Køb ren argan olie her

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej Jan

 

ja men dem der faktisk giver arbejde til mine medarbejder har kontrakter med mig med udlejning af personale regler osv. men jeg kan jo ikke altid skrive alt ned her på amino.

men jo af og til har jeg gange personale der har en ledig uge eller 2 fra arbejdet så skriver jeg som det er:), det er stadig mit personale men de bliver lejet ud.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 18 ud af 19 (184 indlæg)