Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thorning som statsminister har de talt stemmer forkert?

Side 17 ud af 19 (184 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

wow har ikke været på amino over en uge men den her indlæg fortsætter stadigvæk???

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:
jeg tror de har talt rigtigt men jeg tror de prøver at holde ud , for de sidste mening målinger  er rød blok gået ned ad og vis de ikke kan blive enig bliver det en super blå blok vi får ser det ud til nu

Jeg mener jeg så en meningsmåling i går, hvor Venstre var gået frem, men rød blok var på 90 mandater.

Hvis jeg ikke husker forkert, fik de 89 mandater ved valget, så de må være gået 1 enkelt frem, Men de har heller ikke lavet så mange ulykker, som man kunne frygte, og de har jo vist sig at være særdeles effektive indtil videre.. :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

parterapeuten:
wow har ikke været på amino over en uge men den her indlæg fortsætter stadigvæk???

Kære Lina - parterepeut - byggematador - distrbutør og meget andet !Wink

Det er vist ikke rigtig var det ikke et par dage siden du var ude og "tilbyde" et par murer ? Gennen din "totalentreprise"Wink

Men et "profilskifte" hjælper måske ?

Men husk også at ændre addresse - Cvr nr. m.m.

Var det ikke en ide og se lidt om byggesjusk i Tv programmet kontant senest i dag i DR 1 ? Omkring "billige" håndværkere i dette tilfælde Villa Nordic fra Sverige.

Hvordan klarer I forsikringer og garantier for jeres udenlandske håndværkere ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Mikael christiansen:
jeg tror de har talt rigtigt men jeg tror de prøver at holde ud , for de sidste mening målinger  er rød blok gået ned ad og vis de ikke kan blive enig bliver det en super blå blok vi får ser det ud til nu

Jeg mener jeg så en meningsmåling i går, hvor Venstre var gået frem, men rød blok var på 90 mandater.

Hvis jeg ikke husker forkert, fik de 89 mandater ved valget, så de må være gået 1 enkelt frem, Men de har heller ikke lavet så mange ulykker, som man kunne frygte, og de har jo vist sig at være særdeles effektive indtil videre.. :o)

jeg kan ikke lige finde data igen hvor jeg ledte før

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ib, hvorfor bruger du ikke de plus muligheder du har for at skjule en bruger? Det er så tydeligt at du har et problem med Lina, så skjul dog hendes indlæg.

Så kan man have en holdning til hendes tilbud, men syntes helt ærlig ikke du kan være bekendt overfor Lina eller amino.dk, at lave den type indlæg.... det har jo intet med emnet at gøre.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Boysen:

Det er så tydeligt at du har et problem med Lina, så skjul dog hendes indlæg.

Så kan man have en holdning til hendes tilbud, men syntes helt ærlig ikke du kan være bekendt overfor Lina eller amino.dk, at lave den type indlæg.... det har jo intet med emnet at gøre.

Hej Boysen og andre !

Jeg kan dårligt have noget imod Lina m.m. kender hende ikke, andet fra diverse tråde her på Amino og andre steder på nettet, sidst blev jeg af en anden læser gjort opmærksom på et indlæg hun havde på www.avisen.dk

Men jeg har noget imod løgnagtige tilbud m.m.

Som bygningskonstruktør så du måske Kontant i aften ?

Det "omhandlede" også den type af virksomhed som Lina oplyser hun driver. Nemlig "Arme og Ben"

Her i tråden spørger jeg Lina kontant om dårlige forhold jeg forøvrigt har gjort tidligere i andre tråde. Eksempelvis da hun kunne skaffe håndværkere til 99 kr. i timen.

Syntes du ikke der er interesant at man får i vide hvad man får med i prisen ?

Med hensyn til bekymring for Amino forstår jeg ikke denne i nærværende. Hvor skulle mit indlæg være skadeligt og hvori strider det imod Amno regler ?

Der kan vist findes masser af eksempler der er mere skadelige for Amno ?

Og for øvrig går Lina ind i tråden med det eneste "konstruktive" at det er "fantantisk" at denne her tråd "lever" stadigvæk.

YesGodaften til alle, og slut herfra.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Las os give rød blok chancen og holde lidt igen med dommedagsprofetierne. (Skal siges jeg stemte blåt), men når demokratiet har talt må vi acceptere det Big Smile

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså demokratiet har talt, så vi må holde lidt igen med dommedagsprofetierne og adapt adapt adapt..Smile

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså demokratiet har talt, så vi må holde igen med dommedagsprofetierne og adapt adapt adapt..

Side 17 ud af 19 (184 indlæg)