Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulighed for at importere én ide fra et ''næsten'' parallelt samfund.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

 

Jeg er faldet over et koncept som vi ikke har i Danmark, (Endnu). Ydermere har jeg lavet lidt forarbejde og fundet ud af, det faktisk er gældende for hele norden. Det koncept jeg har fundet, er forholdsvis nyt, (1år ca.) Jeg har herfra fulgt det på tæt hold, og må ærligt tilstå at jeg var MEGET overrasket da jeg hørte om deres regnskab efter de første 12 måneder. Wauw! Derfor vil jeg nu prøve at stjæle ideen til norden, da jeg er overbevist om det nok skal blive mindst den samme succes som jeg har set her.

Ideen er simpel nok og kræver som sådan ikke det helt store. Lidt programmering (Oprettelse af shop) og firma registrering, skulle være nok til at skyde projektet igang. Ideen er så at køre forretningen med base i Danmark, og derfra udvide indtil vi når vores fælles mål. At kunne levere de bedste ''tilbud'' indenfor hvad vi laver.

Da jeg er bosat i udlandet, er jeg dog løbet ind i lidt af et dilemma, derfor er jeg kommet frem til at det smarteste nok vil være at finde en sparrings partner. Der er selvfølgelig nogle ting jeg håber at se i et fremtidigt sammenarbejde, vil prøve at nævne nogle af dem her nedenfor:

Da jeg ser mig selv som en mere kommerciel person. Ser jeg helst en potientiel partner er en som kan gøre sig i programmering, regnskab, registrering mm. (Eller i det mindste har netværket til det)

Mine stærke sider er helt sikkert mit taleværk og mine ideer, jeg elsker at sælge og derfor søger jeg også en som kan lytte og assiociere til disse ideer og føre dem ud i livet.

Jeg har et lille indskud tilgængeligt, men har valgt ikke at skyde en formue i projektet pga. forskellige ting. Én af dem er jeg føler en stor tilfredsstillelse ved at se mine projekter vokse baseret på god forretning. Jeg vil stille det samme krav til en potiential partner. (Dermed ikke sagt, at jeg/vi vil skulle afholde os for én investor)

Har du lyst til at høre mere om projektet, kan du sende mig en besked med information om dig selv, udover det kunne det være rart at høre lidt om dine erfaringer samt stærke og knap så stærke egenskaber.

DBH

J

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)