Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gratis bannerreklame på min side

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Min side www.mediaplace.dk er nystartede og derfor er der tomme bannerpladser, så hvis du har en "butik" som har med det min side omhandler, så kan jeg tilbyde dig 1 bannerplads gratis, der er kun 2 stk. og jeg vælger ikke efter først til mølle.

Du forpligter dig til at deltage ( være aktiv på siden ) i den tid banneren er online på siden, intet er helt gratis ;-)

Skriv til mig på info@mediaplace.dk for bannermål ( det er venstre side den bliver placeret.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Det kunne jeg godt tænke mig, min hjemmeside kommer til at omhandle bla. affiliate marketing :) Den er ikke færdig men der er en blevet sat en upcomming op :D Hvilke mål skal banneret have? Så kontakter jeg nemlig lige min programmør :) Min hjemmeside hedder Molia.dk 

-Alexander Larsen

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser lige hvad der kommer ind, da jeg helst vil kunne tilbyde mine brugere en færdig hjemmeside som de hvor de også kan få et godt tilbud på ;-)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Forståligt :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har 2 hjemmesider som jeg kan forslå, regner selvfølig kun med at en kommer med hvis nogen gør. De hedder www.newcashinc.com - en blog omkring online marketing, www.dkwebon.dk - et hjemmeside service

- Håber at føre fra dig

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads, 

Jeg kunne meget vel være interesseret i dette - Hvis grafisk design kan supplere på området?

Og vil mere end gerne være aktiv på forummet!

Men jeg smider dig lige en mail i morgen eftermiddag. Sidder nemlig lige midt i og skal flytte server..

Mvh

Dennis

Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jeg vil meget gerne med i betragtning til at få en banner plads på din side.

Jeg er ny herinde og er i færd med at tilføje det sidste på min hjemmeside. Jeg er ved at sammensætte et world wide team af personer, som vil tage kampen op imod scam.

Vi arbejder alle som frivillige og det skal være 100% gratis at bede os om hjælp. Vi mener alle skal have en chance for hjælp, hvis de står i en situation, hvor de har været udsat for scam eller har mistanke om, at de er ved at blive udsat for scam.

Hvis folk ønsker at donere et beløb til at give os mulighed for fx at købe bedre arbejdsredskaber og dække andre udgifter, så er der mulighed for det på vores hjemmeside, men igen er det helt op til den enkelte.

Mvh

Heidi

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg støtter gerne gode projekter som dette kan du ikke sende mig en mail på info@mediaplace.dk

 

Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sender dig en mail.

Mvh

Heidi

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)