Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hæve beløb med det samme ved bestillingsvare?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Men når du skriver at man først må hæve når varerne afsendes, så er det vel ved bestillingsvare, når de er afsendt fra min leverandør ik? Da min leverandør sender det videre til kunden.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Petersen:

Men når du skriver at man først må hæve når varerne afsendes, så er det vel ved bestillingsvare, når de er afsendt fra min leverandør ik? Da min leverandør sender det videre til kunden.


Det gælder fra det øjeblik, at varerne er sendt til kunden... Det er irrelevant om afsendelsen sker fra dig, din moster eller din leverandør, så længe pakken er adresseret til din kunde ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Er dette tilfældet, så er der ingen fortrydelsesret...

 

Umiddelbart ville jeg sige at du ikke har ret, da jeg ikke mener fortrydelsesretten kan bøjes på den måde, men du lyder sikker, og hvis det ER fakta så må jeg bøje mig. Jeg vil nu stadig anbefale Mads at kontakte forbrugerrådet direkte og få klart svar, der er ingen grund til at tage den diskussion videre her, men Mads måske du vil være rar at skrive her hvilket svar du får hvis du kontakter dem.

Jeg kan sige at jeg selv sælger blækpatroner som er pakket i lufttæt indpakning. Jeg var helt sikker på at kunden ikke havde fortrydelsesret hvis blækpatronen var taget ud af den lufttætte indpakning, da den så er ubrugelig for videresalg, men forbrugerrådet mener at patronen er i "væsentlig samme stand som ved modtagelsen" og at den derfor kan sendes retur med fuld fortrydelsesret. Det er det jeg mener med at de er 200% på forbrugerens side Surprise

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Techmaster:

Fashion-Seller:
Er dette tilfældet, så er der ingen fortrydelsesret...

Umiddelbart ville jeg sige at du ikke har ret, da jeg ikke mener fortrydelsesretten kan bøjes på den måde, men du lyder sikker, og hvis det ER fakta så må jeg bøje mig. Jeg vil nu stadig anbefale Mads at kontakte forbrugerrådet direkte og få klart svar, der er ingen grund til at tage den diskussion videre her, men Mads måske du vil være rar at skrive her hvilket svar du får hvis du kontakter dem.

Det står tydeligt forklaret her... http://www.forbrug.dk/Artikler/Dine-rettigheder/Forbrugerguides/Ehandel/fortrydelsesret?tc=6314E388E20C43649935B1C17BA5E852

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

@Fashion-Seller

Jamen så blev man så meget klogere, det er åbenbart for lang tid siden jeg har læst på teksten, godt at blive opdateret Smile

Så er der bare udfordringen i på rette måde at få indgået "aftale" med forbrugeren om at der ikke er fortrydelsesret. Og stadig vil jeg sige at det bedste middel til at undgå bøvl med fortrydelsesretten er at sikre sig overensstemmelse mellem det kunden tror han køber og det der rent faktisk dukker op med posten. Det er samtidig også vejen til succes med forretningen.

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, nu skal det lige tilføjes til handelsbetingelserne.

Og tak til alle hjælpsomme Amino'er for svarene. Jeg er blevet klogere på dettte område.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)