Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købe Backlinks? God eller dårlig ide?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 74
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også meget gerne have lov at følge med her. Jeg fik anbefalet at købe 200 links for 800 kr og er nu ved at undersøge sagen nærmere.. Det er til udenlandske sider, så det lyder ikke som om der er positive feedback på det i denne tråd. Han sagde i øvrigt også at man ikke så let bliver straffet af google, som det også fremgår her blandt nogen, men spørgsmålet er om det er pengene værd. Jeg fandt også en interessant side hvor man for 299 i mdr får op til 5 links på 40 forskellige danske sites.. Er det noget nogen har noget at kommentere på? http://backlinks.nu/priser. Ellers fandt jeg den her side som giver "22 dofollow social media sites". Dem kunne man jo altid starte ud med :D

Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker bare på om de så skriver 40 forskellige beskrivelser af ens website for at undgå dublicate content ?

Hvis det er tilfældet så er det da et fint tilbud!

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Esben S. Schaarup:
Jeg fandt også en interessant side hvor man for 299 i mdr får op til 5 links på 40 forskellige danske sites.. Er det noget nogen har noget at kommentere på? http://backlinks.nu/priser.

Dem Har jeg brugt. Det var et forsøg da det er så billigt. Google opfatter en del af linksene, men jeg tror de har så lidt værdi så jeg har droppet at bruge dem yderligere.

Prøv det en måned og se hvad du synes.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores kunder har stor fremgang gennem de backlinks de køber hos os

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Martin .. Du bør helt klart også kunne finde nogle der kan hjælpe dig med at lave links, hvor de er væsentligt billigere end de priser du kom med tidligere i tråden, det må enten være absolut sværvægtsklassen du er oppe i eller scam. 

Derudover kan du også finde nogle af de servicer du omtaler, hvor det rent faktisk virker - det kan dog være en besværlig proces at finde frem til. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 74
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, det ville være dejligt med nogle gode råd .. jeg har ingen forudsætning for selv at kunne finde frem til de rigtige..

Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 74
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, ja det er altid svært at vurdere hvor jeg får mest ud af min linkbuilding. For dine 1500 kr for en mdr kan jeg få et halvt år på den førnævnte side. Det er ikke for at være træls men jeg ville nok lige læse lidt korrektur på din side hvis jeg var dig.

Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke lige læst korrekturen, men den er måske fyldt med fejl ?

//Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 74
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry, jeg troede jeg kunne vedhæfte et screenshot, men det så ikke ud til at komme med. Jeg henviste til Hennings linkbuilding side.. I de første 5 linjer ser jeg "fodi" "inkludere" i stedet for "inkluderer" Banale fejl som måske ville være en idé at få rettet.

Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes siden generelt virker utroværdig trods de fine tilbud.  Hvilke sites linkbuilder de til.

Hvad med dublicate content, submitter de 40 forskellige beskrivelser på de sites de tilføjer det link til ?

For så får de squ travlt, og det gad jeg slet ikke bruge tid på til 299,- pr mdr.

//Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)