Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købe Backlinks? God eller dårlig ide?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Mit speciale er desværre ikke SEO og vil derfor lige hører om folk køber Backlinks? Har set på adskellige udenlandske sider, at man kan købe en masse backlinks osv. Hjælper det? eller er det en dum investering?

Ser frem til at høre fra et par SEO eksperter :)

God Dag.

/Martin

Fra Billum
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

følger lige med her, da jeg selv har samme spørgsmål. 

iPhone Eksperten, udføre iPhone reparationer til Danmarks bedste priser! 
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 11
Fra  Appsportal.dk Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg er ikke seo-expert, men jeg har hørt flere eksempler på at folk der har gjort det, er endt i "skammekrogen" hos Google´s søgemaskiner, så de har mistet placeringer på det. Der findes måske "nemmere" løsninger med SEO - det kan SEO-experterne sikkert fortælle dig mere om. Men jeg er blevet overbevist om at langvarig indsats på de rigtige områder såsom linkbuilding er vejen frem. Hvad siger andre? 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nemlig også hørt at folk er blevet sat i skammekrogen af Google, men ikke alle. Det kunne godt være, der var nogle steder at man godt kunne købe nogle backlinks og ikke blive straffet. Det er jo ganske billigt nogen steder.. Men igen, man får vel hvad man betaler for?! :)

Min placeringer på google er udemærket, men selvfølgelig vil jeg godt blive ranked bedre og på flere søgeord. Men skal jeg ud og ha folk til det udefra, så har jeg fået tilbud på opstart 50.000,- kr. og efterfølgende skal der arbejdes 10-20 timer om måneden a 1250,- kr eksl. moms i timen. Det er fuldstændig sindsygt synes jeg og aldrig noget jeg vil betale. ( Skal siges at jeg ikke ved om det var nogen der prøvede at tage røven på mig )

Man ja, glæder mig til at høre fra lidt SEO eksperter :)

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke nogen SEO ekspert, men jeg har fået mig fortalt af flere eksperter at der kun er én vej, og det er hårdt arbejde :) man kan slf. også betale sig fra det, men som du selv siger det, så koster det kassen!

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

I skal ikke frygte i ryger i skammekrogen hos google, linksene kan højst blive gjort ubrugelige. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes ikke noget klart svar.

Det kommer meget an på hvilken type links der er tale om, hvor mange og over hvor lang tid.

Det siger sig selv, at køber man 10.000 backlinks, som alle er fra forum signaturer, eller blog comments, ja så er resultatet nok meget varierende, i bedste fald udeblivende.

Analyser på dine konkurrenters links, hvor får de links fra, og hvor gode er deres links?

For at citere Thomas Rosenstand's SEO-LEX: Start dagen med at tænke "hvor får jeg mit link fra idag?"

Min erfaring er, stor variation i link typer, i et steady flow, er absolut det bedste. 10.000 links en dag og 0 links de næste to måneder vil unødvendigt rette Google bottens opmærksomhed imod din side.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kan se du har et .dk domæne så hvis du skal have backlinks vil jeg kraftigt anbefale at det bliver på .dk domæner.

Du får ikke ret meget (eller slet ikke noget) værdi i at købe backlinks til udenlandske sites da Google også pageranker dit website i forhold til din geo location. 

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Jesper Sølund:

I skal ikke frygte i ryger i skammekrogen hos google, linksene kan højst blive gjort ubrugelige. 

Det er måske en lidt let påstand, når man læser Googles retningslinier vedrørende betalte links, hvor der blandt andet står: "Køb og salg af links, der forbigår PageRank, overtræder vores retningslinjer for webmastere, og det kan få en negativ indvirkning på webstedets rangering i søgeresultaterne."

Dbh. John

Så vis mig et eksempel på det er sket :-) Det sker jo ikke. Jeg vil ikke anbefale man køber links - slet ikke en masse profil links og lign (da det mest er spild af penge). Linkbuilding skal jo helst være naturlig og til dk domæner fra dk domæner, men hvis Google virkelig blev påvirket af købte links, så ville det jo være for let at skade ens konkurrenter. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)