Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo.. Dandomain eller..?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener at Basis HTML er et must - hvis du altså vil være en dygtig E-købmand.

Udover HTML er der jo rigtig mange andre ting en E-købmand skal kunne.

Produktbilleder
Gode tekster
PPC annoncer
Basis Billedredigering
SEO
Social Media
Og meget mere! (alle disse ting kan self outsources men så er der ingen penge tilbage til ny Audi)

Alle de SEO ting du snakker om der kan jo nemt sættes ind i en Dandomain løsning, vi kan jo heller ikke give DD skylden fordi der er stavefejli teksten eller at købsknappen ikke er "call 2 action" venlig...mm.
Dandomain løsningen er utrolig flexibel - se evt www.lavprisvvs.dk  eller www.skiltex.dk

Desuden så har den indbyggede wysiwyg editor aldrig været særlig god i NOGEN cms systemer som jeg har arbejdet med.

 

M  dfdf

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er enig med Kim langt hen af vejen.

Jeg synes ikke en shopejer skal sidde og bruge HTML i sine tekster for at bruger H-tags, hvorfor ikke bruge produktnavnet til det, så det kan ske automatisk? (eller give mulighed for det via editor).

Er det ikke også DanDomain der kører med de der irriterende URL´er der indeholder en del af navnet sammen med et bogstav og et tal? Det har jeg heller aldrig forstået hvorfor URL´en ikke som udgangspunkt hedder produktnavnet, men selvfølgelig ikke behøver at hedde det.

Når man designer en shop fra bunden er det vel netop sådanne ting der bør være i orden fra start.

Jeg synes ligesom Kim ikke at en shopejer skal sætte sig ind i de ting der bare burde være i orden fra start.

Er det i øvrigt ikke også på DanDomain man ikke kan sætte NoIndex på de sider man ikke ønsker indekseret, så man skal bruge robots.txt i stedet? (med den resultat at man kan få indekseret URL´er uden indhold).

Lige gyldigt hvad svaret er på ovenstående er jeg enig med Kim i at en del SEO-ting bør være i orden fra start og ikke noget shopejeren skal bekymre sig om hvis det er ting hvor udbyderen nemt kan løse det på forhånd. Selvom linjerne er trukket lidt skarpt op i denne tråd tror jeg de fleste er enige i det :)

Fra Jyllinge
Tilmeldt 26. Apr 08
Indlæg ialt: 23
Fra  www.Guldcenter.dk - Din online guldsmed Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas..

Tak for dit indlæg, det er jo lige sådan en mand som dig, jeg skal have inden over :-)

Håber du vil hjælpe mig.. :-)

Jeg har idag en Dandomain webshop, som jeg er godt tilfreds med.. Nu har vi så haft den i et lille år, webshoppen er blevet størrere.. Så nu vil jeg så begå mig ud i at lave 2.0 af www.Guldcenter.dk.

Mit mål er at blive den største Guldsmed på nettet som også har en fysisk butik.. Kan ikke kokurrere med de kun online guldsmede, som www.Chanti.dk .

Jeg bruger i dag www.Minorsystems.dk som er Designpartner hos Dandomain.. Jeg er godt tilfreds med det grafiske design, jeg er bare bange for at de ikke kan løfte det rent seo..

Mit spørgsmål er så, kan jeg få minorsystems til at lave det grafiske og så få en anden til at lave seoen

Hvad vil du gøre, hvis det var dig.. Håber du vil hjælpe mig :)

Hilsen

Christian Birch

www.Guldcenter.dk

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)