Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du enig i at Liberal Alliance skal vinde?

Side 5 ud af 8 (79 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Just Do It:
Føj for en indstilling!

 

Skru lige lidt ned for charmen! Jeg betaler stadig til din skolegang og håber da, at I også kommer omkring samfundsøkonomi på et tidspunkt.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Afbryder lige mudderfighten, men det her er næsten for komisk haha

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Just Do It:
 Jeg er her ikke for mudderkast så I kan bare fyre løs nu - jeg svarer ikke medmindre det handler om politik.

Lyder fint med kun politik, troede ellers du studerede til læge siden du gjorde dig til dommer over folks sygdom...

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Afbryder lige mudderfighten, men det her er næsten for komisk haha

Ja det da overskud der vil noget Big Smile

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg forstår udemærket at mange iværksættere overvejer at stemme på liberal alliance, og synes selv rigtigt godt om mange af de forslag de har. Jeg synes dog man skal passe på med at lade sig forblinde af et par gode ideer, og kigge lidt mere på det samlede billede af partiet.

I mine øjne giver de et friskt pust og jeg håber bestemt at de får indflydelse, for de kan helt sikkert trække blå blok i den rigtige retning - det sagt, så mener jeg dog ikke at de skal have alt for meget indflydelse (endnu) hvorfor jeg ikke sætter mit kryds der. Det der primært afholder mig, er at jeg ikke føler at partiet er modent nok endnu og er usikker på hvor pålidelige de vil være når det kommer til stykket.

Det virker desværre til tider som et rodet samt ustabilt projekt, og det har jo været lidt af en bumpet rejse siden projektet i sin tid blev startet ud som ny alliance. Med den form partiet har fået nu er det jo et topstyret Anders Samuelsen projekt, hvilket kan skræmme mig lidt. Ikke at jeg har noget i mod Anders som politiker eller det at have en god fast struktur på et parti som man kender det fra erhvervslivet, men jeg er lidt nervøs for at der nemt kan opstå intern splid i partiet og at Anders nemt bliver tøsefornærmet hvis ikke det lige går efter hans hoved. Jeg frygter derfor i værste fald at visionen kan ende op som en døgnflue, og vi inden det næste valg kunne få en række partiskift eller løsgængere der oprindeligt kom ind på baggrund af LA stemmer.

Jeg håber jeg tager fejl, og at der slet ingen grund er til bekymring og tvivl ved næste valg, men jeg vil se nogle resultater før jeg tør gamble med min stemme :)
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 06:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jon:
Så vidt mig bekendt så går LA's udenrigspolitik ud på at lade indevandre komme til landet, hvis de selv kan betale deres egen sundhedsforsikring de første fem år de er i landet.

Det kan muligvis grænse til en udlændinge-politik - men en udenrigspolitik er det ikke

By the way - Jeg sammenligner ikke DK og USA - Jeg undrer mig over at nogen ønsker at importere lige akkurat den ting fra USA, som mange bliver chokerede over konsekvenserne af, når de befinder sig i landet.

Og den med "jamen så støtter vi nok de svage" - det står der ikke noget om i LAs forslag - der står bare at det skal kost X antal kroner at gå til læge. Og uanset om det er folks egen skyld, at de ikke har råd, har jeg ikke samvittighed til, at et barn dør fordi hans mor ikke havde de 100 kroner og tænkte at feberen nok gik væk af sig selv. Skræmmescenarie? Ja gu er det da så - men der mennesker i DK, hvor 100 kroner gør en forskel. Dem skal man ikke tvinge til at tænke i økonomi, når de burde tænke på at blive raske igen.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man vil stemme med udgangspunkt i sit virke som iværksætter, er der en kandidat, der måske er den, der i praksis har gjort mest for iværksætterkulturen i Danmark, og det har han ambitioner om at fortsætte med i Folketinget.

Hej med dig :-)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy Krabbe:

Hvis man vil stemme med udgangspunkt i sit virke som iværksætter, er der en kandidat, der måske er den, der i praksis har gjort mest for iværksætterkulturen i Danmark, og det har han ambitioner om at fortsætte med i Folketinget.

YesAfgjort den "rigtige" person, som også har praktisk erfaring fra det "virkelige liv" og det radikale med stor indflydelse på midten, hvor alt samarbejde foregår.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

LA får min stemme på torsdag - og som nævnt her i debatten handler det ikke så meget om, hvorvidt jeg er enige i alt LAs politik, men mere at få sparket nogle grundlæggende holdninger ind på borgen.

I valgkampen igår aftes synes jeg at Anders S. klarede det rigtig fint - han vendte debatten på hovedet og kiggede på nogle helt grundlæggende økonomiske perspektiver. Hvordan skal vi kunne finansere bedre velfærd, som alle gerne vil have? Det gør vi ved hjælp af vækst! Der skal vækst til hvis vi skal have råd til velfærd i fremtiden og det synes jeg nogle af partierne overser. At fremskynde offentlige investeringer, handler primært om at bygge en bro eller anlægge motorvej, snævert set. Det er jo kun en del af det danske erhvervsliv som får en bid af kagen der. Nemlig byggesektoren. Det er selvfølgelig sikkert den overvejende del af arbejdsløse der tilhøre et fagområde indenfor denne sektor, men det handler om at skabe vækst over hele linjen. 

Danfoss ansætter ikke ingeniører i Danmark (eller det gør de selvfølgelig) men ikke i så stor stil som de ville have gjort - netop fordi det ikke er lønsomt. Derfor skal beskatningen ned både på personskatten og selskabskatten. De frie midler der bliver frigjort her vil så gå til brugerbetalingen af lægen samt blive pumpet ud i det øvrige samfund til forbrug og styrken væksten i andre brancher. 

LAs synspunkter er meget liberale og derfor ser jeg mere LA som et støtteparti til en blåblok end en erstatning for Venstre. 

I min drømmeverden ender vi med end regering bestående af Venstre, Konservative og LA. Det kommer nok aldrig til at ske, desværre.
 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er måske her jeg bliver lidt forvirret, for hvordan kan den lavere selskabsskat og lavere indkomstskat, betale brugerbetalingen på lægehjælp for en enlig mor på SU? Eller en handicappet eller ja eksempler er der nok af. 

Man skal lige huske at LA går ind for lavere skatter OG lavere lønninger, så folk får ikke nødvendigvis flere penge mellem hænderne - og da slet ikke dem, der ikke er i arbejde.

Ja kuglestøderen vil endda have ALLE fradrag væk og så skatteprocenten ned på 20% - men det får dem på SU eller kontanthjælp - for slet ikke at tale om starthjælp - ikke meget ud af - tværtimod. Og de og deres børn har vel lige så meget ret til lægehjælp som du og jeg - eller hvad?

Hvis brugerbetalingen til lægehjælp kun skal være "symbolsk", så vil jeg opfordre LA til at holde op med at føre symbolpolitik. Vi har et rigtigt samfund med rigtige mennesker herude.

Side 5 ud af 8 (79 indlæg)