Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du enig i at Liberal Alliance skal vinde?

Side 3 ud af 8 (79 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 190
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:
Der kunne nævnes flere grunde, men jeg nøjes med denne ene, de har nemlig ikke nogen udenrigspolitik

Det kan da ikke være rigtigt? Alle burde da gå ind og dække de vigtigste områder, men selvfølgelig tror nok hellere på at folk som er iværksættere stadig vil vælge dem pga det med skatten osv, som er i sidste ende nok altafgørende efter min mening, og især synes jeg at de har ret i nogle punkter, men andre steder så virker de lidt ''grønne'' må jeg indrømme

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt mig bekendt så går LA's udenrigspolitik ud på at lade indevandre komme til landet, hvis de selv kan betale deres egen sundhedsforsikring de første fem år de er i landet.

Jon

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 190
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jon:

Så vidt mig bekendt så går LA's udenrigspolitik ud på at lade indevandre komme til landet, hvis de selv kan betale deres egen sundhedsforsikring de første fem år de er i landet.

Jon

Præcis og mellem os Aminoer, jeg er selv ikke dansk, er fra Serbien, fra det gode gamle jugoslavien men synes stadig at vi har for mange indvandrere her i landet, som ikke arbejder og som ikke bidrager til samfundet men bare ødelægger det med hærværk og så meget andet. Så det med 5 år vil jeg ikke have noget imod, så kan de sku lære det, for vi i Danmark kan være stolte af at vi har et frit land og vi kæmper om at komme op af krisen, og det hjælper ikke hvis vi skal betale for at alle nye indvandrere skal gå til lægen, for et eller andet sted betaler vi jo for dem på en mærkelig måde da?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj Thomasen:

1CLICK.DK:
for har aldrig rigtigt i medierne indtil videre hørt dårligt om dem

Så er det godt vi har Google Big Smile Fandt lige dette indlæg af Zenia Stampe, som egentligt beskriver meget godt, hvorfor jeg ikke stemmer på hverken Anders, Simon, Joachim, eller de andre kuglestødere i LA: Lemmingerne angriber

YesBeerYes

Men vi behøver sikkert ikke at frygte så meget, de få mandater de evt. kommer ind med kan nok ikke får lov og lave så meget skade.

 

Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

 LA er det eneste rigtige. Lige dét parti vi har manglet!

 Alle dem der stemmer rød mangler seriøst økonomisk forstand.

 Lige en reminder til De der nævnte noget omkring brugerbetaling. JA de (hovedsagligt blå blok) vil indføre brugerbetaling på lægebesøg, men de går ind for at der skal foregå en generel OMFORDELING af brugerbetaling, så eksempelvis tandlæge bliver billigere. Se dét er solidaritet.

 Desuden må vi også bare huske os selv på at vi får flere penge mellem hænderne hvis LA kommer til magten. Penge som VI SELV kan bestemme, hvad skal gå til. Det vil selvfølgelig også betyde "Mads", der i en alder af 45 år, allerede har været 8 år på førtidspension, begynder at tænke over, hvad HAN kan bidrage med i stedet for at nasse på det offentlige.

 Stem LA - og husk det er bedst at stemme på en person i stedet for kun partiet.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Just Do It:
Alle dem der stemmer rød mangler seriøst økonomisk forstand.

Hvad er din økonomiske forstand ? Du har jo ikke gjort meget ud af, at fortælle om hvem du er, eler hvad du beskæftiger dig med i hverdagen. ?

YesOg til din fortrydelse vil dem med god økonomisk forstand fra rød blok vinde på torsdag.

Venlig hilsen

Ib Abildgaard, H.D.

Malermester & Civiløkonom

Råd & Mal

 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

1CLICK.DK:
Det kan da ikke være rigtigt? Alle burde da gå ind og dække de vigtigste områder, men selvfølgelig tror nok hellere på at folk som er iværksættere stadig vil vælge dem pga det med skatten osv, som er i sidste ende nok altafgørende efter min mening, og især synes jeg at de har ret i nogle punkter, men andre steder så virker de lidt ''grønne'' må jeg indrømme

Jeg er i det hele taget ikke meget for at man putter folk i båse, jeg er iværksætter, jeg stemmer IKKE på dem, for jeg bliver aldrig nogensinde libralist :-)

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Just Do It:

 Alle dem der stemmer rød mangler seriøst økonomisk forstand.

Alle dem med seriøs økonomisk forstand, stemmer på at systemet bliver ændret, for det er der problemet ligger, populister som AS er der ikke en pind klogere en andre politikker på det område (Måske med få undtagelser) Big Smile

Som Mogens Nørgaard siger, hvis du stemmer rød blok "er forskellen den samme" - hvis du stemmer blå blok "er forskellen den samme, Hvis du stemmer på noget andet "er forskellen den samme"

I nyere tid har der mig bekendt kun været en politiker, med tilstrækkelig økonomisk forstand, til virkeligt at gøre noget fremad rettet brugbart for Danmark. hvis du blader lidt i historie bøgerne vil du sikkert kun finde ud af hvem jeg mener Idea

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Just Do It:
Det vil selvfølgelig også betyde "Mads", der i en alder af 45 år, allerede har været 8 år på førtidspension, begynder at tænke over, hvad HAN kan bidrage med i stedet for at nasse på det offentlige.

 

Og det kommer fra en 22 årig knægt, vis skolegang "Mads" har været med til at finansiere, inden han blev udsat for en arbejdsulykke og brækkede ryggen.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det nice, at det der voksen Paradise Hotel aka folketingsvalg i DK anno 2011 snart er ovre...

Det ville være fedt, hvis de kære partier brugte tiden på, at diskutere, hva der hjælper DK, og hvordan man vender udviklingen, fremfor person fnider fnader, forsøg på genvalg fremfor på de nødvendige reformer og med at tænke på egen vinding fremfor på landets vinding...

Skulle man stemme på et parti, som ville DK det bedste, og hvor politik havde første prioritet, så blev stemmen sku blank...

Men "borgen" afspejler vel bare det reality samfund, som DK er blevet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 3 ud af 8 (79 indlæg)