Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indlæg slettet? Fordi jeg ikke er Amino Plus

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Mit indlæg er blevet slettet fordi jeg ikke er Amino Plus

Fint, jeg vil gerne være Amino Plus, men KUN hvis i kan gendanne mit indlæg. "Hjælp med at kickstart min nye medarbejder"

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Bump - er der ingen Amino bosser der kan fortælle det?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg mailet det til dig, så kan du smide det ind igen når du er blevet Plus'er.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var såmænd ikke teksten - det var tråden Martin... For tråden var der allerede en del aktivitet i, og jeg mener ikke det kan være rigtigt at i bare kan slette den uden at man får muligheden for at opgradere sig inden.

Kan i gendanne selve tråden, så bliver jeg Plus, ellers ser jeg det som om at det som lidt en Amino fallit erklæring at man ikke kan gen-aktivere tråden igen når "man adlyder" og bliver Plus

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er den gendannet.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Dit salgsindlæg blev slettet, fordi det var i modtrid med de regler, som efterhånden har været gældende et stykke tid.

Hvis vi skulle følge op på alle de salgstråde, som kreativt forsøges postet i forskellige andre kategorier, ville vi moderatorer jo ikke kunne bruge tiden på ret meget andet. Skype-Smile

At kalde det en falliterklæring, at man ikke kan købe Amino PLUS med tilbagevirkende kraft, er efter min mening lidt af en overreaktion.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Hej,

Dit salgsindlæg blev slettet, fordi det var i modtrid med de regler, som efterhånden har været gældende et stykke tid.

Hvis vi skulle følge op på alle de salgstråde, som kreativt forsøges postet i forskellige andre kategorier, ville vi moderatorer jo ikke kunne bruge tiden på ret meget andet. Skype-Smile

At kalde det en falliterklæring, at man ikke kan købe Amino PLUS med tilbagevirkende kraft, er efter min mening lidt af en overreaktion.

Nej tror du misforstår - jeg siger det er en fallit erklæring, hvis man ikke kan gendanne en slettet tråd - for blandt andet grundet terrorlovgivningen er alle der har et "forum" jo altså tvunget til at gemme alt kommunikation, også tråde - i meget langt tid.

Dermed også sagt, at hvis man har et system der IKKE tillader gendannelsen af en eventuelt fejlagtig slettet tråd, eller en tråd der er svar i - og som der kan være et incitament, til at et fjols som jeg - køber PLUS - burde det sgu da være muligt at genoprette - og det fandt jeg så også ud af det var.

Derfor - er det ikke en fallit erklæring. Comprendé?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:
Comprendé?

Joo, jeg tror såmænd godt, at jeg forstod det du mente med indlægget.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:
for blandt andet grundet terrorlovgivningen er alle der har et "forum" jo altså tvunget til at gemme alt kommunikation, også tråde - i meget langt tid.

Kan du venligst fremvise hvor det står tak ;-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)