Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tv skærme med information

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

er lidt på udkig efter hvilke løsninger der findes til at køre 4 skærme op rundt omkring på kontoret, med forskellige billeder/browsere/systemer som kan give/vise information og data.

Kender i til hvilke typeløsninger/priser mv. der findes på markedet og hvad jeg skal gå efter.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er heldigvis det jeg laver, skriv en mail til mig på brian (at) greenweb.dk med dine behov så er jeg sikker på vi kan finde ud af noget.

Vi kan lidt af hvert, billeder, video, flash, web, og custom udvikling. Vi har også en light, version der tager en USB stick med billeder og så kører det bare. 

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej ikke noget konstruktivt til tråden udover...jeg elsker firmanavnet! Firmanavn og payoff i en og samme genntrængende 'sætning' - og så endda med et twist!

Det var det...

:) Kim

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg efterspørger måske mere konkret nogle cases så, kan ikke se andet end tekst på jeres website.. 

Hvad teknik er der bag? Kan vi selv skifte ud...

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Dolleris:

Hej ikke noget konstruktivt til tråden udover...jeg elsker firmanavnet! Firmanavn og payoff i en og samme genntrængende 'sætning' - og så endda med et twist!

Tak for det! :D

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores skilte bygger på Microsoft .NET 4.0 (WPF) og er en løsning hvor der kører en dedikeret applikation på client computeren. Den forbinder via webservice til er webserver der kan levere indhold til den.

vores system er bygget op som moduler, dvs. du køber de moduler du har behov for (web side modul, billedmodul, video modul, flash modul). Når det er købt kan du oprette slides med det indhold. Man logger ind på vores webklient og opretter alt det indhold man vil, ud fra de moduler man har tilkøbt. Når det er på plads så "publisher" man til sine skærme. Kort efter vises ens indhold på skærmene. Man kan oprette og ændre alt det man vil i sit indhold, og blot publishe noget nyt.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)