Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil kaste et blik på min WP hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er nu næsten færdig med min WP hjemmeside www.telesvar.dk og savner noget feedback. Jeg tænker der er nogle gode idéer at få her fra Amino. Jeg ser frem til konstruktiv kritik Big Smile.

Venlig hilsen

Cher V. Pedersen

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Synes jeres logo er alt for stort og så mangler der tekst/info på forsiden.

På kontakt siden vil jeg smide et billede ind af dig/jeres team og skrive jeres kontakt oplysninger (selvom de også står i bunden) samt indsætte et kort til jeres adresse.

Lidt en kedelig hjemmeside, hvor der ikke sker det vilde.

Derudover synes jeg det virker for useriøst, at tilbyde hjemmesideløsninger, adowrds, seo mv. Enten er det telefon pasning eller også laver i hjemmesider. Ved at gøre begge dele tvivler jeg på, at i kan klare bare en af opgaverne godt nok.

Mvh

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cher

Jeg synes personligt, at dit telesvar tekstlogo i toppen er liiige stort nok. Det kommer desværre til at se lidt uprofessionelt ud, hvilket er syndt, da jeg synes resten er ok. Det er især den sorte linie omkring bogstaverne i "svar" der kommer til at se grynet ud, og det virker lidt underligt, at hele ordet telesvar går udover den fysiske bredde på underteksten "telefonpasning for erhverv". Jeg ville gøre det lidt mindre, således at der også kommer lidt margen på ud til kanten, og få det til at stå skarpere. Ellers synes jeg det er ganske hæderligt, men har også kun lige skimmet siden (hey, er på arbejde jo! :)

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har selv tænkt at hjemmesiden mangler lidt mere for øjet, så jeg går i tænkeboks. I forhold til forsiden ville jeg blive glad om du vil uddybe, hvad det er du syntes der mangler rent tekst mæssigt. Omkring telefonpasning/hjemmeside, adwords og seo, ser jeg hvad du mener og tager selvfølgelig ikke mere arbejde ind, end der kan håndteres. Jeg takker for din feedback.

Mvh.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Logo 

Logo skriv teksten mindre og et billedet hvad er det i tilbyder.

Om siden

priser hvad koster det efter 17.00 nogle iværksættere ønsker lidt fritid til familien og mange driver virksomheder hvor kommer opkald om aften og det der især man ønsker fritid til alt muligt andet.

hvad vis er en der modtager mange opkald de fleste kan klare 150 opkald om måneden men når kommer 100 opkald i time er det svært at følge med , kan oveni være ens telefon linje bryder samme og kunne klare mange opkald er en af hovedting et call center klare for andre virksomheder det er dyrt at have en telefon linje der kan klare mange opkald 

Titlen google

Husk udnyt google viser op til 67 tegn lav en lang sigende url omkring dit emme .

Overskrifter h1 mv.

Der er ikke brugt h1 som overskrifter med jeres emme ord og under emmer overskrifter heller ikke brugt h2 h3 h4 h5 der viser bruger vejen og overskueligheden på siden.

Inter links struktur

Der mangler interne links struktur på siden hver gang et kerne ord nævnes links til en underside der omhandler dette emme den side starter med h1 .

Billeder

Titler og tags til billeder husk giv  de få billeder der er på siden det derved findes nogle af dem i google billedet søgning

kontakt siden

På kontaktsiden op med CVR nummer igen det skaber troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)