Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fraflytning af (erhvervs)lejlighed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er lige fraflyttet en lejlighed som jeg skulle have CVR-nummer for at leje, men som ikke var momspligtig. Konktrakt er derfor mellem mit firma og udlejeren. Derfor går jeg udfra at det er et erhvervslejemål. Jeg boede der privat og havde ikke virksomhedsaddresse der eller noget.

Anyway, mine spørgsmål er:

Jeg er som sagt lige fraflyttet lejligheden og i kontrakten står der at ved fraflytning bliver gulvene slebet af udlejer på lejers regning(ca. 100 kr. pr m2). Det er jo fint nok, men nu er de nye lejere flyttet ind og der er ikke blevet slebet gulve. Det de så gør er at tage pengene fra mig alligevel og gemme dem til når de næste lejere flyttere ud.

Samme er det med køkkenet. Vores flytterengøring blev ikke godkendt, fint nok, men det blev heller ikke gjort inden de nye lejere flyttede ind, så nu skønner de bare en pris og det betaler vi.

Jeg har ikke fået de endelige tal endnu, da jeg kun lige snakkede med udlejer om at det var sådan de gjorde nu her, men jeg synes det lyder mærkeligt?

Så mit spørgsmål er vel: Må de gerne tage disse penge fra mig når det ikke bliver gjort nu inden de nye lejere flyttede ind?

Tak,

Hilsen Daniel Strøm

Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der ved noget om dette?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)