Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt design ønskes

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Bagsværd
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vi ønsker blot lidt feedback på det nye design, vi har fået op på vores site.

På forhånd tak

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 190
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Dahii:

Hejsa,

Vi ønsker blot lidt feedback på det nye design, vi har fået op på vores site.

På forhånd tak

Galleri (referencer) links virker ikke, lightbox eller andet virker ikke når man trykker på jeres referencer.

Ellers brug gerne egne billeder og sådan istedet for stock billeder i slideren, det virker mere personligt og flottere :)

vh

Fra Bagsværd
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Tak for de hurtige input. Men referencer skal ikke fungerer som et galleri, så den er godt nok som den er nu :)

Hvad angår stockphotos, så er det er selvfølgelig lidt "smag & behag" :)

Men tak for det hurtige indlæg.

Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er forstyrrende, at det element i har valgt at placere i midten (galleriet?) tager meget lang tid at indlæse.

Udover det virker slideren meget langsom når man skifter fra billede til billede (med de fem prikker i midten)

Den store skrifttype og de mange elementer gør at jeg synes siden virker en smule uoverskuelig.

Men bortset fra det er layoutet stort set pænt og enkelt :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk interne links på siden, vis i kan finde ud ad det  husk hver gang et kerne ord nævnes har man emmer sider der starter med h1 der står en god tekst om dette kerne ord 

Husk lige en kæmpe personlige energi siden brand den op ad vis jeres personlighed ud ad til.

Få den blog i gang der skal stå den blog der er med verdens mest viden omkring SEO

video i gang på siden video links giver meget 

Siden ser aktive ud 

Bruges sådan set ikke h1 næsten ikke og slet ikke h2 h3 h4 h5 der deler teksten  op i vigtighed.
Huske titler og tags på alle billeder det hjælper dig op ad i google billedet søgning.
vis jeg skulle hyre nogle tjekker jeg de har styr på alle ting til den mindste ting 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Bagsværd
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke forstå det meste af det du skriver mht til:

Mikael christiansen:

Husk interne links på siden, vis i kan finde ud ad det  husk hver gang et kerne ord nævnes har man emmer sider der starter med h1 der står en god tekst om dette kerne ord 

........

Bruges sådan set ikke h1 næsten ikke og slet ikke h2 h3 h4 h5 der deler teksten  op i vigtighed.
Huske titler og tags på alle billeder det hjælper dig op ad i google billedet søgning.
vis jeg skulle hyre nogle tjekker jeg de har styr på alle ting til den mindste ting

kan du finde nogle eksempler på siden, hvor vi har glemt dette? Kan ikke umiddelbart finde nogen selv nemlig. Alle titler er inddelt korrekt i tags, samt billederne har også tags.

Vi har en Facebook gruppe, som der begynder at komme aktivitet i, men det er desværre begrænset hvor meget energi vi kan sætte ind i det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Dahii:

Kan ikke forstå det meste af det du skriver mht til:

Mikael christiansen:

Husk interne links på siden, vis i kan finde ud ad det  husk hver gang et kerne ord nævnes har man emmer sider der starter med h1 der står en god tekst om dette kerne ord 

........

Bruges sådan set ikke h1 næsten ikke og slet ikke h2 h3 h4 h5 der deler teksten  op i vigtighed.
Huske titler og tags på alle billeder det hjælper dig op ad i google billedet søgning.
vis jeg skulle hyre nogle tjekker jeg de har styr på alle ting til den mindste ting

kan du finde nogle eksempler på siden, hvor vi har glemt dette? Kan ikke umiddelbart finde nogen selv nemlig. Alle titler er inddelt korrekt i tags, samt billederne har også tags.

Vi har en Facebook gruppe, som der begynder at komme aktivitet i, men det er desværre begrænset hvor meget energi vi kan sætte ind i det.

Den er rigtigt slem en del sider ingen af jeres kerne ord kryds linker i med SEO mv laves der ikke interne linkes sådan er det ved sådan set alle jeres undersider

I har glemt tags på flere billeder bl.a. denne her side men jeg kan ikke se på de fleste billeder i har sat det http://www.dahii.dk/artikler/om/lav-din-egen-youtube-kanal

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Bagsværd
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, tak for input, vi ser på det du nævner.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 02:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbare tanker da jeg kørte rundt på hjemmesiden.

  • Under services. Når jeg klikker på billederne vil jeg ind på artiklen, ikke se ligegyldige stock photos.
  • De enkelte cases er meget udetaljeret og ligegyldige. Et godt eksempel på en case er den gode Hr. Benjamin her: http://www.customersense.dk/cases/
  • Indhent tilbud skal højere op
Kort sagt fungerer siden godt. Det er pænt, det virker og den har hvad man forventer.
Netop det sidste er et problem. For mig virker siden personlighed, bevis og kant. Tanker der kørte delvist ubevidst i mit hoved da jeg så siden:
  • Arh nørd. Alt for teknisk under referencer. Jeg er da ligeglade med de nørdede sliders, giv mig en hjemmeside som bare kan det jeg skal bruge. Tak.
  • Online markedsføring? Det er famne et svært felt.. Hvor mange sider er det lige han har fået til at genere større summer? Der bruges flotte ord, men ingen konkrete tal på hvor mange penge jeg tjener på at bruge ham.
  • Blah, standard referencer som man ikke helt kender. Som forventet.
Igen.. Det er svært at beskrive. Men jeg håber du kan følge det lidt. Se lidt på Benjamins hjemmeside, den har bevis, personlighed og kvalitet. Her mangler der selvsamme ting (og det er meget hårdt at sammenligne med en af Europas bedste indenfor området, men det er altid godt at kigge på hvordan de bedste gør). 

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dahii,

Jeg synes at siden er veldesignet, og stilen er gennemført i kræft af at i ikke laver noget dramatisk, der kan komme til at forvirre brugeren.

Jeg synes farverne er gode og behagelige at se på, uden at blive for mørk og dunkel.

Af kritik har jeg:

Få designet et mere clean logo... Det var det første der forvirret mig, da jeg kom ind på siden.. Her kan i eventuelt benytte logopond.com til inspiration. 

Overvej at benytte Cufun eller lign. Skrifttypen er efter min smag alt for kedelig, specielt når i er et design firma - No afence.

Derudover bør i overveje mere whitespace, da mange nok vil synes jeres forside er for uoverskuelig ?
- Igen, tænk på målgruppen, og hvem i vil sælge til, og evt. få nogle andre af jeres netværk der ikke har set den til at se den igennem. (Eventuelt folk i samme type målgruppe)

Synes endvidere, i godt kan skrue skriftstørrelsen lidt ned til omkring 11/12 px

På jeres cases side har i knapper hvor der på links ikke er sat text-decoration: none, samt skriften er for fed i forhold til knappen.

Til slut, synes jeg personligt, det kunne være fedt, når i laver fadeeffektent på billederne, at få den til fade fra grå til farve... Specielt på jeres reference og case side.
Eventuelt overvej at lægge Cases og Referencer sammen, og kald referencer i stedet for eksempelvis Kunder, etc....

Jeg håber i kunne bruge mine ord, og glæder mig til at se jeres resultat.

Hav en god dag, 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)