Jeg skifter løbende titel tag på NyeSokker.dk og har bestemt også tænkt mig at benytte det til jul. Det nye titel tag bliver selvfølgelig vurderet udfra, hvad indholdet er af det (nu og her). Men om frekvensen på udskiftningen af et titel tag, er en parameter (helt eller delvis) i den samlede vurdering ved jeg ikke - jeg har dog svært ved at forestille mig det skulle hænge sådan sammen. Så hvis det du vil gøre det, så gør det fordi du vil øge din CTR på dit titel tag, og ikke fordi det måske har en ranking mæssig effekt alene i frekvensen af hvor tit du skifter. Der er i hvert fald andre (og effektivt dokumenterede) metoder til at give bedre rankings:-).
Alt efter hvor stabilt siden ligger på de ønskede keywords, så ville jeg sørge for at det nye og gamle titel tag matchede nogenlunde på de søgeord du vil findes på. Og der er selvfølgelig en forsinkelse fra du opdatere det på siden, til Google opdatere sit indeks med dit nye titel tag. Så det kan være en god ide at lave et par links fra nye kilder til siden, i samme hug. Dels for at øge chancen for at få titel tagget reindekseret hurtigt, men også for at skabe mere stabilitet. Det ville være surt hvis juleversionen af dit titel tag fik dig en plads ned, fordi Google mener det er dårligere, i forhold til det du havde før :-)
På parfume priser køre jeg med række forskellige opbygninger af titel tags i kategorierne. Det er for at undgå siden virker for "skematisk" opbygget. Hver kategori har et unikt ID f.eks 4,27,45,89,102. Jeg kigger så på det sidste tal i hvert id, det vil give følgende resultat: 4,7,5,9,2. Det tal styre hvilken variation som tite tagget (men også en række andre ting) skal "opbygges" med. Hvis tallet er 4 kunne variationen se sådan her ud "Find billige <mærke> parfume her - Prissammenligning" og er tallet 7 kunne variationen se sådan her ud "<mærke> Parfume priser | Her finder du <mærke> parfumer til få penge".