Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke banker låner penge ud?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej!

 Jeg står og skal bruge 70.000-80.000 til at føre min idé ud i livet.

 Jeg er 23 og studerende, og jeg har en der kautionerer for mig.

 HVILKEN bank skal jeg gå til for at låne det pågældende beløb?

 Tak på forhånd!

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har en som kan kautionerer for dig, og som banken mener kan betale uden problemer hvis du ikke selv kan, så vil de fleste benker nok låne dig penge.

Så det er vel et spørgsmål om at du komme igang med at kontakte dem, og finde den bank der kan give dig de laveste renter

 

Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

 Ja det var jo også det jeg tænkte! Jeg troede at det ville være en formsag, når der var en, der kautionerede for mig. Men det er langt fra sådan - eller det er i hvert fald det indtryk, jeg har fået efter at have snakket med et par af de store banker. 

 Jeg er nu i gang med at færdiggøre min forretningsplan - og håber at dén, samt min salgstale kan formidle det rigtige budskab ud :-).

 Hvis der er nogle der har et par gode idéer til banker som normalt er lånevillige, (og som giver en god rente) må I gerne skrive dem her. Tak :-)

 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har størst chance for at få lånet i din egen bank, som er dem der kender dig bedst.

Hvis du gerne vil undgå at bruge den kautionist du har fundet, så har staten et tilbud hvor de kautionerer for 75% af lånet, hør din lokale bank om regler og vilkår for dette lån.

 

 

 

Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

 Altså det såkaldte iværksætter-lån? Er det ikke mere en floskel end noget andet?

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)