Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges til køb af webshop med overskud.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Webshop med stor synergieffekt til mit eksisterende firma er nu til salg.

Webshoppen har en omsætning på cirka 2,5 mio. kr. ex. moms og et pænt overskud. En helt igennem sund virksomhed startet for nogle år siden og med meget stort vækstpotentiale. Pris 600.000 kr. plus varelager 3 – 400.000 kr.

Samarbejdet med en investor kan konstrueres på mange forskellige måder. Investor får naturligvis et attraktivt afkast af den investerede kapital. En måde kunne være i form af et lån, som tilbagebetales med 50.000 kr. pr. md. Men jeg er i øvrigt meget åben over for samarbejdets form.

Jeg kan ikke skrive mere detaljeret nu, da webshoppen skal holdes anonym, men en potentiel investor får selvfølgelig den fornødne information.

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Hilsen Mette

Fra Smørum
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

www.investeringsagenten.dk Kapitalformidling | www.investeringsauktionen.dk Køb, sælg og byt investeringer

Tilmeldt 9. Jan 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Lyder spændene med de web shop som du gang i,vi driver tildagligt et par webshop så måske vi er din nye partner.Smid lidt mere info og lad os tage en snak.

Mvh Kenneth

Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej InvesteringsAgenten og Tradesman.

Tak for jeres svar. Webshoppen blev desværre solgt til anden side i efteråret. Så det er for sent nu.

KH Mette.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)