Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Personoplysninger i referencelisten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Jeg har netop startet min første virksomhed. Jeg har nu bare et enkelt spørgsmål. Min far siger, at det ikke er lovligt at have det billede jeg har på forsiden fra Troldhøj - Solhøj Grundejerforening, da det viser personlige oplysninger. Kan det virkelig passe? 

- Siden kan ses her.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai.

Uanset om det er lovligt eller ej, så er det en lidt tosset side at vise frem - bl.a. fordi andre kunder netop vil stille samme spørgsmål til sig selv og måske også jer.

Men jra eller ej, så tror jeg måske alligevel, at I skulle vælge en helt anden og lidt mere farvestrålende "case" som udstillingsvindue udadtil.

Der er selvfølgelig en vis elegance over hjemmesider holdt helt i sort og gråt/brunt og uden billeder, men langt størsteparten af jeres potentielle kunder vil nok i stedet være på jagt efter noget med lidt mere liv i.

Hvis I mangler en farvestrålende case, så sæt en skarp pris og skriv et indlæg i Aminos "Jeg har et godt tilbud til dig", så får I helt sikkert noget at arbejde med :o)

Referencer er vigtige - specielt for ukendte folk som jer - så I er nødt til at investere lidt i at få opbygget de gode referencer, der skal sælge jer senere.

Mvh Troels.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels,

Mange tak for dit svar. Vores problem er lige netop, at vores referenceliste ikke rækker til at benytter andre sider end den vi har på nu. 

Jeg vil benytte af dit råd og smide et indlæg i 'Jeg har et godt tilbud til dig', så mange tak for det, det havde jeg slet ikke tænkt over.

Mvh. Nicolai.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)