Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til søgeordsanalyse

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer !

Jeg laver også lidt SEO selv. Har dog aldrig læst en bog om emnet men læser  med herinde på Amino, når tiden tillader det.

Denne tids investering har også afstedkommet at jeg findes på de organiske sider på Gooogle herunder også på diverse søgeord/”fraser” m.m. på side 1, indenfor min branche.

Jeg har også koblet Analytic på www.raad-mal.dk , og dermed kan se hvilke der afstedkommer kig på siden. Men jeg har tit tænkt på hvilke relevante kommer ikke ind på min side men havner hos konkurrenterne ?

Jeg er også klar over der findes hjælp i form af diverse f.eks. søgeordsværktøjer, Adwords, om ordene skal være ental eller flertal m.m.

Men for at være operationel kunne jeg tænkte mig om du var en af flere sikkert der med udgangspunkt i siden kunne give mit et tilbud på pris og betingelser med udgangspunkt i min egen side og branche.

Jeg forudsætter at dit tilbud er en investering og ikke bare en omkostning for mig.

Så altså en ”analyse” af min side hvad angår søgeord og hvad det vil koste at komme videre til et på forhånd defineret mål.

Sagt med andre ord en cost/benefit analyse på www.raad-mal.dk Der skal satses på side 1 placeringer i det organiske.

Om du kommer med dine bemærkninger her i tråden eller over en PM er jeg åben overfor. Men for dialogen skyld kan en ”offentlighed” måske være at foretrække.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)