Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan håndterer man bedst DC lavet på ens egen side?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

John Bakken:
Noget der hedder T3 Gadget Awards, og i dette indlæg er der en liste over nominerede. Denne liste er der jo uheldigvis også en masse andre der har skrevet om hvilket resulterede i DC.

Jeg tror du har andre udfordringer omkring DC, end at andre har skrevet den samme liste, på din egen side har du listen på både 

http://gadget-guiden.dk/arets-gadgets#more-416
og
http://gadget-guiden.dk/arets-gadgets

Det har du muligvis også andre steder, jeg har kun lige kigget på dette ene link.

Stor hilsen
/Brian 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:
Lige efter det foreslår jeg ham at skrive siden om og få den indekseret igen, med det nye indhold, det mener jeg stadig er det bedste. Det må kunne lade sig gøre at skrive tekst så hele siden ikke bliver DC pga. listen :-)

Ja det ville helt klar være det mest optimale :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 06:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:

Jeg tror du har andre udfordringer omkring DC, end at andre har skrevet den samme liste, på din egen side har du listen på både 

http://gadget-guiden.dk/arets-gadgets#more-416
og
http://gadget-guiden.dk/arets-gadgets

Hov, jeg skulle vist være gået i seng meget tidligere, glem hvad jeg skrev her - du har jo fint fået # ind i urlen som adskillelse mellem adresse og sessions-id.

Google indeksere ikke det der følger efter en # i urlen, så vidt jeg har forstået.

Så jeg er tilbage til at du skal igang med at skrive tekst om :-)

Ha' en god dag
/Brian 

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres feedback! (:

Det er egentlig underligt at der ikke er et tag man kan sætte ind, så det kun er et enkelt stykke tekst der ikke bliver indekseret.

Tror jeg sætter noindex på hele indlægget via mit SEO plugin, og så smider nogle flere links mod mit site, så google får øje på siden igen :)

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig bekendt findes der ikke noget tag, der definerer at en tekstbid ikke skal indekseres.

En løsning kunne være at lave et screendump i jpeg-format af teksten og lægge det op som et billede.

On another note, så lyder det voldsomt, at én liste får dømt hele dit/jeres site ude på grund af duplicate content. Er du sikker på, at det er årsagen?

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Mig bekendt findes der ikke noget tag, der definerer at en tekstbid ikke skal indekseres.

En løsning kunne være at lave et screendump i jpeg-format af teksten og lægge det op som et billede.

On another note, så lyder det voldsomt, at én liste får dømt hele dit/jeres site ude på grund af duplicate content. Er du sikker på, at det er årsagen?

Er absolut ikke sikker på at dette er årsagen til vores nedtur i Google, men det er den eneste ændring der har været på siden den dag, og dagen efter faldt vi som sagt fra ca 20 besøgende, til 1-2 besøgende fra google.

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Aminoer

Jeg er nu faldet til et rundt nul i besøgende fra google, for i går og i dag :( Er selvfølgelig lidt desperat, for før det begyndte at gå nedad gik det stødt den anden vej. Hvor lang tid går der før google kommer ind på min side, og ser at der ikke er DC derinde mere?

Hvis der sidder et klogt hoved derude, der kan se at dette problem skyldes en anden årsag, end den artikel jeg havde med DC i, så sig endelig til!

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)