Korrekt, man skal ikke hoppe på den første og den bedste, man skal helst undersøge markedet, og faktisk selv finde ud af en helt del ting om SEO verdenen. Først der er man faktisk rustet til at vælge den rigtige samarbejdspartner, ved selv at finde ham/hende, eller selvfølgelig via anbefalinger fra folk man kender, den er jo gså god at følge :) MVH Kim |
KTJ-Media.dk:Husk lige der er tale om 70.000 ikke 7.000 (hos nogen af de gode, bare på amino, er det fra 100 timers SEO og ned til omkring 40 timers SEO), hvilket er rigtig mange timers SEO. Så allerede der ville han jo være nået så utroligt meget længere.
Jep, tilbuddet var 70.000,- over 2 år, for 2 x søgeord, men har har selv brugt ca. 1/10 del af det, deraf de 7.000,-
KTJ-Media.dk:Og yderligere har han brugt ca 60.000 på AdWords, hvilket jo nærmest er oppe i de samme summer som de 70.000. og havde han brugt penge på en god SEO mand, ja så ville han helt sikkert ikke komme op i de summer på adwords kontoen.
Helt enig ja, det er spild af penge at brænde så meget af på Adwords, frem for at koncentrer sig på SEO siden, men Adwords er nu og her effekt, hvor SEO tager lidt tid, så måske derfor han valgte den vej til at begynde med.
KTJ-Media.dk:Det er kun godt at man selv kan finde ud af og forstår SEO, da man så er bedre i stand til at vælge den rigtige SEO mand til arbejdet, så man selv kan koncentrere sig om det man er rigtig god til i sin virksomhed.
Her bliver vi heller ikke mere enige, ved man lidt om SEO selv, så er det meget nemmere at styre uden om disse "SEO Experter" , som slet ikke kan levere varer.
Et god råd herfra til alle en ÆGTE SEO specialist ringer ikke rundt som en desperat sælger, og finder så kunder på dem måde, de finder han sjovt nok selv på nettet...;)