Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

rufii.dk - Bedst feedback kvitteres med 5 stk. voks!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Vi har for kort tid siden lanceret en online webshop samt fået redesignet www.rufii.dk og vi vil i den forbindelse gerne have konstruktiv feedback på WEBSHOP delen. Vi er ikke interesseret i feedback på resten af sitet. Direkte link til shoppen: www.rufii.dk/webshop.html

Da vi sætter stor pris på jeres hjælp vil vi gerne kvittere den person der kommer med de bedste forslag til hvad vi kan gøre bedre i forhold til søgemaskineoptimering og andet konstruktiv kritik med 5 stk. voks fra shoppen.

Til orientering kan fortælles at vi er i fuld gang med følgende:

- Produkt tekster
- Bedre intern linkstruktur
- Linkbuilding
- Image tag, altså giver alle produkt billeder navn og beskr.

Er der andet vi kan gøre i forhold til søgemaskineoptimering, konvertering og andre ting der kan gøres bedre? Dvs. ris og ros :) Vi håber at der er nogle af Jer der har tid til at give en masse konstruktiv kritik til vores ny lanceret webshop.

God weekend! Og måske ses vi på iværksætter messen i forum :)

//Rufii.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Utopians.dk Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot og overskuelig shop, som er nemt at navigere rundt i. Jeg undrer mig dog lidt over at jeg i indkøbskurven finder en knap hvor der står ”Next step”. Hvorfor skal der sniges et engelsk udtryk ind når ”næsten” resten af siden er på dansk?

Samme problem har jeg med chatten ned i højre hjørne som ligeledes indeholder engelsk tekst.

Når jeg når til valg af leverings adresse undrer det mig at i vælger at tilbyde afhentning hos en pakkeshop som ligger over 30 km fra min bopæl.

Jeg savner også et CVR-nummer, som jeg forventede at finde på ”Om rufii" siden, men her blev jeg blot mødt af en blank side.

- Christian

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Først og fremmest sker der intet på http://www.rufii.dk/webshop.html som du har angivet - men det sker der til gengæld på http://www.rufii.dk/webshop/

Under normale omstændigheder, skal man modtage en 404-fejlkode når man besøger ikke-tilgængægelige sider, og ikke en 200-svarkode som nu. Indtast din URL på http://www.seoconsultants.com/tools/headers - så skulle du gerne se hvad jeg mener. 

Som det er nu, har du en masse unødvendig metakode, som jeg ville fjerne hvis jeg var dig - det er bare fyldkode:

<meta name="description" content="" />

<meta name="keywords" content="Frisure,Frisurer,Frisuretrends,2010 frisure,Kendis frisure" />

<meta name="author" content="BeeWeb" />

<meta name="revisit-after" content="1 days" />

<meta name="copyright" content="rufii.dk" />

<meta name="distribution" content="Global" />

<meta name="rating" content="General" />

<meta name="robots" content="All" />

Meta Keywords tagget er misforstået totalt - i får intet ud af at have de samme meta keywords på samtlige sider. Meta keywords benyttes ikke på nuværende tidspunkt af Google, hvilket betyder at det ikke er noget som jeg vil bruge tid på som nybegynder. (læs evt. mere om det i mit blogindlæg om hvem der skal bruge meta keywords)

Description derimod synes jeg at du skal udfylde - ikke så meget grundet ranking, men for at lokke dine besøgende til at klikke på dit resultat på SERPen, frem for konkurrentens site.

Men som du selv er inde på, ligger de største problemer ift. linkbuilding og manglende tekster.

/ Emil Blücher

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Blogger mere på siden omkring jeres nyheder , lige mere viden på siden hav en iværksættere passion at i vil være verdens bedste side.

kontakt siden lig der jeres CVR nummer vis haves et det skaber mere troværdighed.

skulle bruge tid på at finde betingelserne er de er nederste nu i hjørnet og kunne ikke se dem andre steder let at finden giver mig mere trykhed i at handle på webshop 

når der laves interne struktur på siden husk h1 den side i linker til og der står om dette kerne ord , i kan lave som amino.dk som wiki eller som en ordbog der forklare alt

husk brug titler på siden over titlen altid og under titler  derved h1 vigtigste under emmer h2 , h3 h4 , h5 , h6 

 mere tekst og mere atter unikt tekst på siden der omhandler dit emme , skrive det så godt så alle vil linke til dig

Videoer på siden hjælper også billeder du kommer op site links tit med video links på google billeder de kommer i google billedet søgning. 
huske vær aktive alle social steder facebook twitter og relevante forumer også amino.dk er super
Lidt tips ekstra her omkring steder du kan videre formidle din hjemmesidenhttp://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757 og her http://www.amino.dk/forums/t/78588.aspx?#499259 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set du søger SEO-rådgivning - og det er ikke lige min spidskompetence - men da jeg alligevel ikke bruger voks, vover jeg at give lidt feedback alligevel;)

Det angår de tekster, i allerede er i gang med - skynd jer!

Jeg var interesseret i nogle af jeres produkter (leder efter en hårtrimmer af god kvalitet) men informationen var simpelthen for mangelfuld til, jeg havde lyst til at gennemføre en ordre - og det er jo trist, når I i virkeligheden gerne vil sælge præcis det produkt, jeg søger.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis jeg klikker på jeres logo inde i webshoppen, så ryger jeg til rufii.dk (og bliver meget forvirret da jeg jo gerne vil shoppe videre).

Du bør nok sørge for at man ryger til http://www.rufii.dk/webshop/ ved klik på logoet, hvis man er i webshoppen. Det giver en bedre internt linkning i shoppen.

En side med produktnyheder og en side med de 10 eller 20 mest populære produkter (i stedet for kun at vise lidt på forsiden) vil give dig et par ekstra sider som kan indekseres og som andre kan linke til.

Mvh. Ken

Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Tak for jeres gode konstruktive kritik. Vi har de seneste dage arbejdet med følgende:

  1. Al tekst er oversat til dansk i indkøbskurven - chatten mangler stadig da vi først skal have opgraderet vores chat version.
  2. CVR nr. er synligt under "om os"
  3. Om rufii er aktiveret og er beskrevet lidt om folkene bag samt billeder
  4. vores 200 svar-kode er ændret til 404
  5. Alt meta er igang med at blive udfyldt og mht keywords så er vi enige og alt er slettet
  6. Der er mange produkter, men vi sidder dagligt og skrive unikke tekster til alle produkter, så der skal nok komme bedre info om de enkelte produkter.
  7. Når man klikker på logoet inde på shoppen linker den nu til shop forsiden rufii.dk/webshop/
  8. Når du vælger en kategori, fx "voks" kan du efterfølgende filtrer efter et mærke.
  9. Vi har er igang med at lave et topbanner til hver kategori og mærke, samt skrive h1 og en lille beskrivelse over banneret. Se her: http://www.rufii.dk/webshop/kategori/voks-185.html og så findes resten af teksten i bunden af siden, så vi ikke ødelægger det visuelle.
  10. Vi har oprettet en "top-sælgende-produkter" side, men den aktiveres først om 1 mdr. så vi har bedre statistikker.

Er der andre ting I syntes vi kan gøre bedre?
Vinderen af de 5 voks produkter vælges om 1 uge (d. 23. sep.)

Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen!

Vi har fundet en vinder af 5 stk. voks. Først takker vi for de fine tilbagemeldinger - altid rart at få konstruktiv kritik.

Vinderen er faldet på Christian - bele.dk, da det var god konstruktiv kritik. Det handler jo om at skabe troværdighed og det er svært hvis meget af det er på engelsk og at man ikke kan se personerne bagved.

Christian du må meget gerne sende dine adresseopl. til min mail keven@rufii.dk - så får vi smidt 5 stk. voks afsted i en fart. :)

Ha´ en god dag til Jer alle.!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)