Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Site med 0 undersider indexeret!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har et website hvor det er muligt at sammenligne bogpriser. Forsiden og de øvrige sider i menuen er indexeret i Google, men samtlige undersider - der hvor selve prissammenligningerne er bliver ikke indexeret. Jeg har ellers et sitemap med ikke mindre end 5000 url's til disse sider.

Jeg tænker der må været noget strukturelt galt med disse sider siden de ikke bliver indexeret. Tidligere lå sitet i et andet system og der var 50% af prissammenligningssiderne indexeret (ca. 30.000 sider).

Nogen der kan hjælpe mig ...hvad er galt?

På forhånd tak!

Anders

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være fordi dit indhold findes på en masse andre sider - så der er DC problemer.

Jeg har lavet et par søgninger på dine tekster til bøgerne og de findes på pænt mange andre sider.

Denne søgning viser fx her og her.

Google mener sikkert, at der ikke er behov for endnu flere ens resultater og da din side kun inder holder kopieret tekst og prissammenligning/affliate - ja så har "Panda'en" nok valgt ikke at medtage dig.

Mvh 

Fra København
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne det måske hjælpe hvis den øverste tekst på siderne var en anden generel tekst om prissammeligningen etc.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej for så får du xxxxx undersider med den samme tekst.

Du skal skrive en unik tekst til alle dine bøger, hvis du vil undgå DC problemer. Med 30.000 undersider kan det godt tage lang tid, men så udvælg de 100-200 bøger du har flest søgninger på og skriv unikke tekster hertil. Så kan du løbende udbygge med xx nye beskrivelser om dagen/ugen.

Men der kan sagtens være andre ting, der spiller ind - så se lige om ikke der kommer et par "rigtige" eksperter forbi.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

som jeg ser det, er der to muligheder/grunde til den manglende indexering

For mange værdier i url (?xxx=yyy&...)
2-3 værdier siges at være max at få indexeret.

Siderne ser for Google ens ud: title og description - derfor bliver de smidt i supplemental index. 

EDIT: Er selvf. også enig med Kristian om DC ifht andre sites.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

links betyder også noget , når tjekker yahoo site seach er der 52 links til siden når tager den interne links struktur men når nye side er nok meget af den gamle interne struktur den lige skal finde ud ad.

Der er 352 links til siden og de interne er væk et stykke grundet ikke lavet 301 , så hoved grunden til sidens findes er de interne links , men de er fjernet og google skal lige finde de nye url , når du ikke har lavet denne 301 , går der ekstra tid

301 peg til korrekt emmer end masser af 404 sider på siden nu , fordi den skal på ny indekser den ny sid

skriv mere unikt hjælper men der er mange ting der tænkes over når man flytter en side og her gjort nogle slemme fejl 301 viser hvad nu den nye sides url er 

Der ca 404 fejl alle under  sider http://siteexplorer.search.yahoo.com/search;_ylt=A0oG7zfQ4GlO56QAts3bl8kF?p=www.tjekpaaprisen.dk%2F&bwmf=u&bwmo=s 

Ret alle fejl hurtigste muligt nu er de gamle url og man kan se fejlene 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår jeres kommentarer ang. doublicate content, men...

Som et forsøg oprettede jeg en WP blog som en underside. Der er indtil videre 370 poster på denne blog (med fuldstændig samme tekster) og 355 af posterne er indexerede. Det har dog slet ikke øget min organiske trafik.

Anders

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det Går tid at blive godt indekseret , unikke er super godt , men det gør ikke alt 

  • unikke tekster afgørende 
  • Tid afgørende 
  • links afgørende 
  • opdatere jævnligt 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft det nye site kørende i 10 mdr. nu uden at få nogen undersider indexeret.

Wordpress bloggen som jeg tilføjede for kort tid siden fik 90% sider indexeret efter kun tre dage på trods af at der ingen link er til den derude og den udelukkende har DC indlæg.

Både det alm. site og bloggen opdateres hver dag.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)