Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 gode SEO spørgsmål til de kloge

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

nyheds links bt.dk ekstrabladet , mv

amino.dk bare super

Søge google der findes sikkert andre steder omkring dit emme skriv f.eks. forum jeg gjorde med striptease og så går jeg til  pole dans og fitness træning og nu kunne man debattere med andre hvad man selv laver i fritiden 

social aktiv 

rss feed steder 

indhold video på side , billeder mv.

hver aktive over alt

få video på siden

få mere tekst , mere interne link struktur på siden

hav en passion i at videre formidle viden og stop aldrig 

Lidt tips ekstra her omkring steder du kan videre formidle din hjemmesidenhttp://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757 og her http://www.amino.dk/forums/t/78588.aspx?#499259 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon :
Men du mener ikke domænenavnet har den store betydning? Jeg mener at have læst et sted det var vigtig at købe et "søgeords domæne" hvis man skulle helt til tops?

Jo det har betydning, men det er ikke altafgørende. Det er en lille ekstra hjælp, men det er ikke genvejen til alt godt.

Du har jo allerede domænet loppekur.dk, så der har du dit primære søgeord med (formoder jeg), så hvis du "bare" køber billig-loppekur.dk og redirecter den, så giver det ingen ekstra værdi.

Men det vil da være oplagt at købe domænet for at bruge det til landingsside i en kampagne, eller simpelthen for at konkurrenterne ikke tager det.

Stor hilsen
/Brian 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:
Du har jo allerede domænet loppekur.dk, så der har du dit primære søgeord med (formoder jeg), så hvis du "bare" køber billig-loppekur.dk og redirecter den, så giver det ingen ekstra værdi.

Billig loppekur var mere tænkt som eksempel. Jeg har et par andre affiliate ideer som jeg lurer lidt på og ville derfor bare gerne blive lidt klogere på hvordan google "tænker" 2 sammensatte ord i et domænenavn.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon :
Billig loppekur var mere tænkt som eksempel. Jeg har et par andre affiliate ideer som jeg lurer lidt på og ville derfor bare gerne blive lidt klogere på hvordan google "tænker" 2 sammensatte ord i et domænenavn.

I så fald skal du vælge ordene med bindestreg, hvis du har muligheden for at vælge fra starten så gør endelig det. Men lad være med at lave sites om du allerede har i luften - det mener jeg ikke er indsatsen værd. I de tilfælde er tiden bedre brugt på at optimere på anden vis.

Stor hilsen
/Brian 

Fra København Ø
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Når vi taler domæne vil jeg tænke meget mere på brugeren end jeg ville tænke på Google. Det giver et lille boost med keywords i domænet så kan du opnå at tilfredsstille brugerne med et nemt/forståeligt domæne og samtidigt få puttet dit hovedkeyword ind opnår du det perfekte. MEN jeg vil klart tænke meget mere over, hvor nemt det er for brugerne at referere til sitet - mundtligt såvel som skriftlig.

Derudover vil jeg give Brian fuldstændig ret. Står du og skal vælge et domæne med eller uden bindestreg og det består af to sammensatte ord er med bindestreg at foretrække - både for google og brugeren.

Eksempel:

Du har en restaurant og du vil godt have at dens hjemmeside bliver fundet på søgningen billig restaurant så du beslutter dit domæne skal bestå af de to ord. Så er det som Brian skriver at google ser bindestregen som et mellemrum og derfor matcher billig-restaurant.dk i googles øjne bedre på søgningen end billigrestaurant.dk. Derudover giver domænet med bindestreg også langt mere mening for en bruger - det er i hvert fald hurtigere at forstå hvad det handler om når man førte gang lige læser domænet.

NB: Nu ville jeg aldrig vælge et sådan domæne til en restaurant, men håber du forstår eksemplet :-)

Hvad angår .dk og .com så skal du altid tage det der matcher det land du ønsker at blive fundet i.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de meget afklarende svar alle sammen. Det var en stor hjælp. Lige en lille en på falderebet:

Hvis man nu gerne vil ranke på f.eks. "katte lopper" - dvs. inkl. mellemrum, så viser google ordet "kattelopper" i stedet - den skriver "mente du kattelopper?".

Jeg kan dog se i google søgeordsværktøj at der er 1000 søgninger på ordet "katte lopper" og det kunne derfor måske være interessant at prøve at optimere efter. Men hvad gør man så??

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med ;)

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Sørger for at skrive det med mellemrum i tekst, links osv......;)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)