Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kørebog

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Jeg skal stille dette spørgsmål: 

Kan jeg køre efter statens takster så snart jeg sætter mig i min bil og skal på et erhversmæssigt besøg? og lige meget hvor jeg har overnattet eller bor ? 

Fx. Bor i Kbh men arbejder meget i Jylland. Firmaet er reg. i Kbh. er i Jylland mandag til fredag og kører ud til kunder - jeg sætter vel kilometer tæller på nul hver morgen og kører ud ? 

Mvh 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil mene du skal lave en bog noget i stil med 

Trip start Trip Slut Fra sted Til sted

12341 12351 Hjemme Kunde 1(adr)

12351 12482 Kunde 1 (adr) Kunde 2 (adr)

12482 12865 Kunde 2 (adr) Hjem (adr)

så kan du altid dokumentere hvor du har kørt fra og til, hvis SKAT skulle få lyst til at spørge.

 

Fra Birkerød
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en lidt "tricky" situation du er ude i. Som du beskriver det, vil du skulle have kørselsgodtgørelse hjemmefra og til første kunde i Jylland. Dernæst skal du have godtgørelse for hver tur mellem kunde A, B, C osv. Når du så om fredagen kører hjem skal du også have kørselsgodtgørelse fra sidste kunde og hjem eller fra hotellet og hjem.

Men, men men ... det er en anden sag hvis firmaet også har et kontor i Jylland som du besøger, i så fald skal du ind over 60-dages reglen og kigge på befordringsgodtgørelsen over skattebilletten.

Har firmaet også et kontor i Jylland som du besøger?

vh

Stig Lyngsie

Autolog Systems ApS, www.autolog.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal selvfølelig have penge for de KM du køre. Men ikke imellem jeres kontor. Jeg vil nok fortrække at køre direkte fra København til en kunde, og så tilbage til kontoret i Jylland Smile

Der findes en del gode løsninger til din Mobil telefon. Jeg har selv lavet en til Iphone/Ipad men har solgt det hele til min kunde. Så glem alle de sindsygt dyre løsninger.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)