Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Referencer søges!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

jeg har i længere tid gået og haft idéen med at starte en konkurrent op til nogle af de større webbureau'er der er i Danmark. Tanken er at i stedet for månedlige betalinger for hosting og div. indpakket løsninger så vil vi stå for at designe hjemmesiden, så kan virksomheder benytte sig af deres nuværende hostingselskab som de højst sandsynligt er tilfredse med, både på pris og produkt. Der er heller ikke tale om binding men en løsning hvor man betaler én gang for at få designet sin hjemmeside. Skulle det være interessant kan vi yde support på den færdige hjemmeside for et beløb om måneden - dette er dog helt valgfrit.

Men her i opstartsfasen står vi og mangler nogle gode referencer. Jeg leder altså efter 5 virksomheder som laver forskellige ting (F.eks. frisører, tømrer, restauranter osv) hvor vi kan få lov at lave en hjemmeside med medfølgende CMS-modul. Så sidder du med en nyopstartet eller velfungerende virksomhed men mangler at få en hjemmeside eller mangler en mere tidssvarende så har du altså chancen her. Det kommer ikke til at koste dig en krone, det eneste vi kræver er at du har et logo som vi kan gå udfra i designet og den information der skal være på siden, da det jo er en helt gratis løsning som vi giver væk. Jeg ser helst at siden bliver brugt, men hvis du ikke bliver tilfreds med designet er der selvfølgelig ingen tvang. 

Send en pb med lidt info om din virksomhed så tager jeg den derfra.

Info - Der bliver IKKE lavet gratis webshops. Domæne og webhotel skal erhverves hvis dette ikke ejes allerede. Eftersom vi er nyopstartet har jeg ikke nogen online referencer, men det er et gratis tilbud som du kan sige ja til, hvis du ikke er tilfreds med siden er der selvfølgelig ingen tvang.

Mvh

Christian Jensen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)